سیدحسن نصرالله: بار دیگر پایبندی خود را به قدس اعلام می‌کنیم

کدخبر: ۴۱۰۲۷۹
سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی امروز خود به مناسبت روز قدس تاکید کرد: آرمان فلسطین، مقدس ترین آرمان در روی کره خاکی است.
سیدحسن نصرالله: بار دیگر پایبندی خود را به قدس اعلام می‌کنیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، وی افزود: ما امروز در اینجا بار دیگر بر حمایت از مساله فلسطین تاکید می‌کنیم، موضعی که  در قبال مساله فلسطین صادقانه، مخلصانه و شجاعانه است.

نصرالله تاکید کرد: ما در روزهای اخیر صحنه‌هایی از بلوغ فکری جوانان فلسطینی مشاهده کردیم که پس از آن شاهد اعلام همبستگی مردم کرانه‌باختری و نوارغزه با انتفاضه قدس بودیم.

مقام ارشد حزب الله افزود: با وجود محاصره، فشارها، سختی‌ها و تهدیداتی که علیه ملت فلسطین وجود دارد آنها همچنان به مساله فلسطین و حقوق خود تمسک دارند و امیدواریم امت اسلامی نیز به مسئولیت‌های خودش در حمایت از آنها عمل کند.

سیدحسن نصرالله تاکید کرد: یکی از عواملی که مسئولیت‎های ما را در قبال فلسطین سنگین‌‎‌تر کرده است، سرنگونی ترامپ، شکست معامله قرن و البته ثبات و پایداری محور مقاومت است.

وی همچنین گفت: امروز شاهد هستیم که محور مقاومت در کنار فلسطین با قدرت، جدی و با تمام توان و امکانات ایستاده و به مسیر خودش ادامه می‌دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید