آژیر خطر اسرائیل باز هم به صدا درآمد

کدخبر: ۴۱۱۰۹۳
منابع خبری فلسطینی یکشنبه شب از به صدا در آمدن آژیر خطر در تمامی شهرک‌های صهیونیستی نشین اطراف غزه خبر دادند.
آژیر خطر اسرائیل باز هم به صدا درآمد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایرنا، رژیم صهیونیستی مدعی شده است که چند راکت از نوار غزه به شهرک‌های اطراف این باریکه شلیک شده است.

خبرگزاری "شهاب" فلسطین گزارش داد، براساس این گزارش این راکت‌ها به منطقه "عسقلان" در جنوب سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

شهاب به جزییات و شمار راکت‌های شلیک شده اشاره‌ای نکرده است.

شلیک موشک به دنبال هتک حرمت صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی و نمازگزاران فلسطینی صورت می‌گیرد.

ماموران امنیتی رژیم صهیونیستی شنبه شب در حمله به فلسطینیان در بیرون بخش شرقی بیت‌المقدس، همزمان با حضور دهها هزار نمازگزار مسلمان در مسجدالاقصی به مناسبت مراسم احیای شب قدر، صدها تن را زخمی و مصدوم کردند.

بیش از ۹۰ هزار فلسطینی - با وجود اقدامات شدید اشغالگران و جلوگیری آنها از رسیدن شمار زیادی از نمازگزاران به مسجد الاقصی و جلوگیری از ورود ساکنان کرانه باختری به شهر اشغالی قدس - مراسم شب مبارک قدر را در مسجدالاقصی احیا کردند.

برخی مناطق کرانه باختری رود اردن و شهر اشغالی قدس بویژه منطقه باب العامود و محله شیخ جراح از آغاز ماه مبارک رمضان شاهد حملات نیروهای رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان به شهروندان فلسطینی بوده است.

اشغالگران صهیونیست از روز جمعه همزمان با «روز جهانی قدس» تجاوزات و تعرضات خود علیه فلسطینیان و نمازگزاران فلسطینی در محوطه مسجد مبارک الاقصی و «باب العامود» و «الشیخ جراح» را تشدید کرده‌اند.

هلال احمر فلسطین دیروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در محوطه مسجد الاقصی، الشیخ جراح و باب العامود، دستکم ۲۰۵ نفر مجروح شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید