اقدام احمقانه زن جوان برای شوهر کردن!

کدخبر: ۴۱۲۲۹۶
اقتصادنیوز : زن جوان که یکبار طلاق و جدایی را تجربه کرده بود، تصمیم داشت مجدد ازدواج کند اما راهی که او برای شوهر کردن انتخاب کرده بود سرانجام خوشی نداشت.
اقدام احمقانه زن جوان برای شوهر کردن!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک ،وقتی می گویند عشق فردی را کور کرده باور کنید چرا که گاهی برخی از افراد برای رسیدن به آن دست به کارهای عجیبی می زنند ، مثل دختر جوانی که زندگی و سلامت خود را به خطر انداخت تا بتواند به همسری یک پسر جوان درآید، ماجرایی که در این بخش از گوناگون نمناک خواهید خواند شاید یکی از دهها موردی است که به دلیل تصمیمات عجولانه و اشتباه در گوشه کنار دنیا رخ میدهد. 

زنی که برای شوهر کردن کلیه اش را فروخت!

زن 21 ساله که ناش منتشر نشده است یکبار طلاق و جدایی را تجربه کرده بود برای همین این بار تصمیم داشت به هر قیمتی که شده به پسر مورد علاقه اش برسد و با او ازدواج کند، پسر جوان هم که در حال ماهیگیری از آب گل آلود بود شرط بزرگی برای ازدواج با زن ساده لوح گذاشت. زن جوان برای انجام آنچه همسر آینده اش از او خواسته بود نیاز به پول داشت، مبلغی که تامین آن زن جوان را مجبور به تصمیم خطرناکی کرد تصمیمی مثل فروختن یکی از اعضای بدنش.

خیلی سریع به فکر فروش کلیه اش افتاد و به سراغ دلال هایی رفت که منتظر چنین موقعیتی بودند. عجله این زن برای فروش کلیه اش فردی سودجو را به او نزدیک کرد تا با قیمت خیلی کم کلیه را خریداری کند.

همه چیز مرتب شد تا نوبت بستری در بیمارستان فرا رسید، مسئولان بیمارستان بعد از مشکوک شدن به خریدار و فروشنده با پلیس تماس گرفتند و مانع از اقدام دیوانه وار زن جوان هندی شدند.

 او در صحبت با پلیس گفت :با پسر جوانی آشنا شدم و می خواستم با او ازدواج کنم، به دلیل علاقه ای که داشتم قدرت تصمیم گیری درست را از دست داده بودم؛ پسر جوان هم از این نادانی من سوء استفاده کرد و به من گفت که شرط ازدواجش پرداخت مبلغ زیادی پول است. با خودم عهد کرده بودم که به هر شکلی شده این پول را فراهم کرده و با او ازدواج کنم برای همین تصمیم گرفتم تا پول را با فروش کلیه ام تهیه کنم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید