کنایه سنگین محسن رضایی به لاریجانی

کدخبر: ۴۱۲۵۳۱
اقتصادنیوز :‌ محسن رضایی در سخنان کنایه آمیزی به لاریجانی گفت : اقتصاد نه دادگاه است نه پادگان اما محل فلسفه بافی هم نیست .
کنایه سنگین محسن رضایی به لاریجانی

به گزارش اقتصادنیوز ، محسن رضایی روز شنبه پس از ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران علت اصلی مشکلات کشور را افتادن کشور در دست نااهلان و نامحرمان عنوان کرد و گفت: اگر امروز معیشت مردم، اقتصاد کشور و فرهنگ ما دچار آسیب‌هایی شده است به تغییر ریل مربوط است که به دست نامحرمان و نا اهلان در ارکان کشور به وجود آمده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: با دقت به اظهارات آقایانی که در این چند روز آمده‌اند گوش کرده ام و بسیاری از آن‌ها از فساد و تبعیض و ناکارآمدی گفتند که درست است، اما چرا علل این‌ها را نگفتند و چرا سهم خود را در این تبعیض‌ها بیان نکرده‌اند. امروز روز شعار دادن نیست روز برنامه است روز وعده دادن نیست عمل کردن است.

رضایی با اشاره به حضور و سخنرانی داوطلبان انتخابات در وزارت کشور، گفت: یک عده اینجا آمدند و زدند زیر گریه و یک عده گفتند نه چکش و نه کلید. شما‌ها عامل بدبختی ملت بودید. ما اینجا تراژدی و نمایشنامه کمدی دیدیم. گویی این‌ها هیچ دخالتی در ایجاد شرایط امروز نداشته اند.

این داوطلب ریاست جمهوری با اشاره به وضعیت بورس کشور گفت: اینکه اقتصاد پادگان و دادگاه نیست درست است، اما محل فلسفه بافی هم نیست. اقتصاد علم است که با دخالت دولتمردان ما آسیب جدی دیده است. اقتصاد ایران دانش اقتصادی می‌خواهد. نه علم اقتصاد دارند و نه از نظر اقتصاددانان استفاده می‌کنند و هشدار اقتصاددانان را هم جدی نمی‌گیرند.


 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید