این استانها منتظر بارش باران باشند

کدخبر: ۴۱۲۷۹۵
کارشناس هواشناسی گفت:دوشنبه و سه‌شنبه در بیشتر نقاط کشور شاهد افزایش دما خواهیم بود و این افزایش دما در سواحل دریای خزر محسوس‌تر است.
این استانها منتظر بارش باران باشند

به گزار ش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی تصریح کرد: امشب در شمال آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، مرکزی، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، غرب یزد ، شمال فارس، کرمان، جنوب و شرق سیستان و بلوچستان، شرق و شمال هرمزگان، ارتفاعات استان‌های البرز، تهران و سمنان ، مازندران و گلستان ، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان گفت: فردا در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، همدان، مرکزی، قم، غرب اصفهان، لرستان، شمال فارس، کرمان، ارتفاعات هرمزگان به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار پراکنده رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

ضیائیان توضیح داد: روز سه شنبه در برخی نقاط شمال غرب، غرب ، سواحل خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز ،  رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود همچنین روز چهارشنبه بارش در برخی نقاط شمال شرق و شرق، سواحل خزر و روز پنجشنبه در برخی نقاط شمال شرق کشور  خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی بیان کرد:در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه در بیشتر نقاط کشور شاهد افزایش دما خواهیم بود و این افزایش دما در شرق سواحل دریای خزر محسوس‌تر خواهد بود که حدود ۶ تا ۱۰ درجه است. روز چهارشنبه کاهش محسوس دما در شرق سواحل دریای خزر بین ۸ تا ۱۲ درجه رخ خواهد داد.

او درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری است و  در بعدازظهر افزایش ابر گاهی افزایش باد خواهیم داشت. بیشترین دمای تهران به ۳۱ درجه و کمترین آن به ۲۱ درجه می رسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید