7 شهرستان این استان زرد کرونایی شد

کدخبر: ۴۱۴۶۰۲
اقتصادنیوز :‌سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته ۵۸۷ مورد جدید ابتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است .
7 شهرستان این استان زرد کرونایی شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین ، آرش نجیمی  با اعلام اینکه ۱۵ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند، اظهارکرد: شهرستانهای برخوار، بوئین میاندشت، تیران، چادگان، خوانسار، خور، دهاقان، سمیرم به وضعیت زرد رسیده اند.

وی گفت: در شبانه روز گذشته از دو هزار و ۱۸۹ بیمار مشکوک به کرونا ۵۸۷ مورد قطعی شناسایی شد و ۲۰۵ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر۲۲۲بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز یک هزار و ۲۸۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۲۶۹ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۲۱ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته۱۳ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است.   

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک