تاکید استاندار تهران بر تامین برق بیمارستان ها در شرایط کرونا

کدخبر: ۴۱۶۳۶۲
اقتصادنیوز :‌استاندار تهران با اشاره به شرایط خاص استان تهران بر تامین برق بیمارستان ها برای دستگاه اکسیژن ساز در شرایط کرونا تاکید کرد و گفت: باید تدوین طرح پدافند غیرعامل استان تهران تسریع شود.
تاکید استاندار تهران بر تامین برق بیمارستان ها در شرایط کرونا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازایسنا،  انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای پدافند غیرعامل گفت: در استان تهران میزان جمعیت رأی دهنده با ۱۳ استان برابری می‌کند و سرریز همه ناهنجاری ها را در تهران داریم، حضور یک و نیم میلیون اتباع و افزایش سالانه ۲۰۰ هزار نفر به جمعیت استان به سبب مهاجرت، شرایط تهران را خاص و ویژه کرده؛ از اینرو نگاه به مسائل استان باید همه جانبه باشد.

وی با اشاره به لزوم تامین برق ادامه داد: در شرایط کرونا هزینه تامین برق بیمارستان ها برای دستگاه اکسیژن ساز ضروری است و باید همه تدبیر و کمک کنیم تا مسئله مدیریت شوند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه تامین برق در ایام پیش رو اهمیت زیادی دارد، تصریح کرد: فعالیت رمز ارزها تا پایان شهریور تعطیل می شود که بیشتر آنها در استان تهران فعال هستند، همچنین در زمینه صنعت هم نیازمند تدابیر خاصی هستیم.

وی ادامه داد: پدافند غیر عامل اهمیت خاصی پیدا کرده و هر کشوری که به آن نپردازد غفلت جبران‌ناپذیر و نابخشودنی است چراکه پدافند غیرعامل در ابعاد مختلف اعم از خنثی کردن توطئه بیگانگان و هم در تامین امنیت و رضایت‌مندی افراد جامعه نقش موثری دارد. تقویت همه ابعاد پدافند غیرعامل به صورت جامع، علمی و تخصصی ضروری است که این مهم در استان تهران مورد توجه می باشد.

محسنی بندپی تاکید کرد: طرح جامع پدافند غیرعامل استان تهران در زمینه انتخاب مشاور متخصص با موانعی همراه بود که اکنون این آمادگی وجود دارد تا این طرح تهیه و به سرانجام برسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید