هشدار؛ ممنوعیت سفر به استان‌های قرمز، نارنجی و زرد کرونایی

کدخبر: ۴۱۶۷۷۴
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ادامه طرح ممنوعیت سفر به تمام استان‌های قرمز، نارنجی و زرد کرونایی تا روز دوشنبه خبر داد.
هشدار؛ ممنوعیت سفر به استان‌های قرمز، نارنجی و زرد کرونایی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت سفر در تعطیلات پیش رو اظهار داشت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت و ممنوعیت سفرهای بین استانی در تمامی گروههای رنگبندی قرمز ، نارنجی و زرد از ساعت ۱۲ روز گذشته آغاز و این طرح تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۰/۰۳/۱۷ ادامه خواهد داشت.

وی گفت: ممنوعیت خروج خودروها با پلاک بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی و ورود خودروهای با پلاک غیربومی کماکان به این شهرها ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان این مطلب که کنترل و ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز توسط دوربینهای ثبت تخلف در شهرها و جاده ها و همچنین تیمهای استقراری و گشتی پلیس راهور صورت می گیرد تصریح کرد: بررسی وضعیت ترافیک جاده ای در روز اول اجرای طرح بیانگرکاهش میزان سفر و ترددها و نشان از همکاری هموطنان عزیز در اجرای این طرح و عمل به توصیه های ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر پرهیز از سفر دارد و به همین جهت از همراهی مردم فهیم کشورمان سپاسگزاریم. 

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد:انشاءالله در اجرای این طرح بتوانیم با همکاری مردم نسبت به جلوگیری از شیوع و گسترش این بیماری اقدام کرده و با کاهش روند بیماری نیز خدمتی به کادر فداکار درمان کشور ایفا کرده باشیم.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید