متقاضیان وام مسکن حتما بخوانند

کدخبر: ۴۲۴۵۷۴
کاربران با کنجکاوی، خبر یک میلیون رمز ارز دوج کوین رایگان و شرایط وام ودیعه مسکن را دنبال کردند. مردم همچنان پیگیر طرح فروش فوق العاده گروه خودرو سازی سایپا هستند.دیدار علیرضا جهانبخش و تیم عادل فردوسی پور هم توجه رسانه ها و مردم را به خود جلب کرد.
متقاضیان وام مسکن حتما بخوانند

به گزارش اقتصادنیوز ، کایل کمپر، برادر ناتنی جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا  یک مسابقه و بازی اینترنتی در سراسر جهان به راه انداخته است.این بازی با همکاری پلتفرم توسعه بلاکچین Blockv توسعه داده شده است. ‌افرادی که در این بازی ثبت‌نام کنند می‌توانند با استفاده از گوش‌های هوشمند،  با طرفداران دوج کوین در سراسر دنیا در این بازی واقعیت افزوده شرکت کنند.‌به شرکت‌کنندگان در این بازی، توکن غیر قابل تعویض یا به اختصار NFT اهدا می‌شود. علاوه بر آن یک میلیون رمز ارز DOGE به بازیکنان اهدا خواهد شد.

دوج کوین رمز ارزی است که در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک میم کوین با الهام از عکس معروف سگ شیبا اینو طراحی و ایجاد شد. اما در در یک سال گذشته با حمایت ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت خودرو سازی تسلا قیمت این رمز ارز به شکل چشمگیری افزایش یافت.مردم با کنجکاوی،  خبر یک میلیون دوج کوین رایگان را دنبال کردند تا  راه های  بدست آوردن را پیدا کنند.

برای دومین سال متوالی، پرداخت وام ودیعه اجاره مسکن به مستاجران، در دستور کار  ستاد ملی مقابله با کرونا قرار گرفته است. فرآیند ثبت‌ نام برای دریافت این تسهیلات از ۲۶ خرداد ماه آغاز شده است .برنامه‌های حمایتی وام ودیعه اجاره مسکن توجه بسیاری از مستأجران را به خود جلب کرده است.آنها به دنبال راهی برای رسیدن به رویای خانه دار شدن بودند. این وام البته مباحث فراوانی در پی داشته است. وامی که متأهل یا سرپرست خانوار بودن و متقاضیان، دارا بودن اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و وجود کد رهگیری از مهم‌ترین شرایط دریافت آن است.همچنین تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی باید مربوط به شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۰ باشد.مبالغ تسهیلات نسبت به سال گذشته افزایش یافته است به طوری که تسهیلات کمک ودیعه اجاره در سال جاری ۷۰ میلیون تومان برای شهر تهران، ۴۰ میلیون تومان برای دیگر کلان‌شهرها و ۲۵ میلیون تومان برای سایر شهرها در نظر گرفته شده است.

علیرضا جهانبخش یکی از ستاره تیم ملی فوتبال ایران است. او  که پس از پایان بازی های مقدماتی جام جهانی برای گذراندن تعطیلات به ایران سفر کرده بود در آخرین روزهای حضورش در کشور و پیش از بازگشت به انگلیس، در تمرین تیم رسانه ورزش حضور یافت.تیمی که عادل فردوسی پور یکی از بازیکنان آن است.این دیدار دوستانه مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

گروه خودرو سازی سایپا هر چند وقت یکبار طرح فروش فوق العاده را برگزار می کند.در  آشفته بازار خودرو‌  قیمت ها تحت تاثیر افزایش قیمت‌‌ دلار بالا می رود و مردم با ثبت نام در این طرح ها شانس‌خود را امتحان‌می کنند.

این  در حالی است که شرکت یک بار دیگر اقدام به فروش فوق العاده ی خود کرده است. بر اساس اعلام معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، فروش فوق العاده و پیش فروش یک ساله «کوییک آر» پارس خودرو از ۱۶ تیرماه،  ساعت ۱۰ صبح به مدت ۳ روز آغاز خواهد شد.در این مرحله از فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله کوییکR به درخواست متقاضیان برخی از محدودیت ها از جمله پلاک فعال انتظامی، سند در رهن و فک رهن زودتر از موعد، تطابق کدپستی متقاضی و نمایندگی و همچنین عدم خرید طی ۴۸ ماه گذشته از سایپا و ایران خودرو برداشته شده و مشتریان محترم می توانند بدون این محدودیت ها اقدام به ثبت نام کنند

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید