دو زنی که در کاخ سفید بیشترین حقوق را دارند+ عکس

کدخبر: ۴۲۴۷۰۹
زنانی در کاخ سفید که بیشترین درآمد را دارند؛ معرفی شدند.
دو زنی که در کاخ سفید بیشترین حقوق را دارند+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، پردرآمدترین افراد در کاخ سفید متعلق به جو بایدن، زنانی هستند که احتمالاً هرگز نام آنها را نشنیده اید.

آنها عبارتند از: «لیزا هون» - از کمیسیون ارتباطات فدرال - و «مولی گروم» - از بخش خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده. آنها دو نفر از 26 نفری هستند که در دفتر اجرایی خدمت می کنند - که 21 نفر از آنها حقوق  شش رقمی می گیرند. دستمزد آنها از آژانس های مربوطه آنها پرداخت می شود، به این معنی که آنها در مقیاس دستمزد کاخ سفید نیستند. این راهی برای دولت جو بایدن است که علی رغم داشتن ده ها نفر پرسنل بیشتر از اسلاف قبلی بایدن، بودجه خود را بیش از دولت های قبلی متورم نکند.

لیزا هون مشاور ارشد سیاست پهنای باند، سالانه 183164 دلار درآمد کسب می کند.

1622999840690

مولی گروم مشاور سیاست در امور مهاجرت، 185656 دلار درآمد دارد. مطابق با اعلامیه ای که در اول ژوئیه منتشر شد، این دو بالاترین حقوق در دفتر اجرایی رئیس جمهور را دارند. یعنی کمی بالاتر از «ران کلین» رئیس کارکنان کاخ سفید که 180،000 دلار درآمد دارد.

پست های هون و گروم - و حقوق دریافتی آنها - بر اولویت هایی که دولت برای مهاجرت و باند پهن تعیین کرده است، تأکید می کند.

گروم قبل از انتصاب در کاخ سفید، معاون مشاور دفتر خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده بود؛ همان دفتری که از سال 2003 در آن مشغول به کار بود.

groom

هون بیش از 10 سال یک وکیل مدافع حمایت از حقوق مصرف کننده در کمیسیون تجارت فدرال بود. 

اکنون در کاخ سفید، هون وظیفه دارد شورای اقتصادی ملی را برای گسترش باند پهن، که بخشی از برنامه زیربنایی بایدن است، هدایت کند. پیشنهاد بایدن شامل 65 میلیارد دلار برای در دسترس قرار دادن باند پهن پرسرعت و مقرون به صرفه تر برای جوامع کم درآمد و جوامع رنگین پوست است.

افشای حقوق و دستمزد، بخشی از گزارش سالانه است که جزئیات افرادی را که از اول ژوئیه در کاخ سفید و ساختمان های اجرایی کار می کنند و میزان آنها را برملا می کند. اما در مورد مدت زمان حضور این افراد، به ویژه مشاوران و کسانی که از آژانس های فدرال حقوق می گیرند، هیچ نشانه ای وجود ندارد. همچنین جنسیت یا نژاد کارمندان ذکر نشده است. بنابراین، کاخ سفید گزارش خود را اعلام کرد و اظهار داشت که زنان 60 درصد کارمندان را تشکیل می دهند و 44 درصد انتصاب شده ها از نظر نژادی و / یا قومی متنوع هستند.

در داخل کاخ سفید، افشای عمومی حقوق و دستمزدها همه می تواند باعث ایجاد سیاست های ناخوشایند در دفتر شود. یکی از کارمندان سابق کاخ سفید گفت که درآمد موضوع محبوب بحث در غرب نیست. 

اولین گزارش از کاخ سفید بایدن نشان می دهد بیش از 100 کارمند با درآمد کمتر از 62،500 دلار، تقریبا 10 هزار دلار بالاتر از متوسط ​​درآمد فردی در واشنگتن دی سی وجود دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید