سرلشکر موسوی: ارتش با قاطعیت و اقتدار در مقابل دشمن می‌ایستد

کدخبر: ۴۲۵۲۲۴
سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش با تأکید بر اینکه ارتش با قاطعیت و اقتدار در مقابل دشمن می‌ایستد، گفت: ارتش، ارزش‌ها و خصوصیات خوب و والایی دارد که یکی از آن‌ها حضور به‌موقع در صحنه است.
سرلشکر موسوی: ارتش با قاطعیت و اقتدار در مقابل دشمن می‌ایستد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایلنا، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان گروه ۴۱۱ مهندسی پیامبر اعظم نیروی زمینی ارتش در بروجرد، گفت: یک ارتشی از اول صبح که وارد کار می‌شود کارش عبادت است و خانواده ارتشی که همراه اوست در این ثواب شریک است و آنها حقیقتا شایسته بهترین ها هستند.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: امروز ارتش، ارزش‌ها و خصوصیات خوب و والایی دارد که قابل بیان است و یکی از آن ها حضور به موقع در صحنه است. وقتی قرار است پای نظام بایستد و تو دهنی به دشمن بزند حضور پیدا می‌کند و یکی از این صحنه ها حضور گسترده کارکنان ارتش و خانواده های آنان در انتخابات ریاست جمهوری بود که قریب به ۷۸ درصد دراین اقدام ارزشمند شرکت کردند.

موسوی، ارتش را مصداق بارز اشداءعلی الکفار و رحماء بینهم دانست و گفت: ارتشی که با قاطعیت و اقتدار در مقابل دشمن می‌ایستد طاقت دیدن گریه یک دختر بچه را ندارد و فورا به کمک او می‌شتابد وامروز بحمد الله با برنامه ریزی وهمت فرماندهان و کارکنان خدوم ارتش، تلاش خوبی برای رفع دغدغه های مردم سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید