جزئیات اجرای فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کووپارس

کدخبر: ۴۲۵۹۷۹
دکتر محمدحسین فلاح مهرآبادی سخنگوی پروژه واکسن رازی کووپارس گفت: با توجه به آماده سازی پروتکل فاز سوم کارآزمایی بالینی و ارسال به سازمان غذا و دارو جهت بررسی، نخستین جلسه برنامه ریزی برای فاز سوم تشکیل شد.
جزئیات اجرای فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کووپارس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، در نشستی به منظور هماهنگی مبنی بر اجرای فاز سوم مطالعه کارآزمایی بالینی واکسن رازی کووپارس، محل موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در کرج به عنوان نخستین سایت اجرای این فاز انتخاب شد.

نخستین جلسه برنامه ریزی برای اجرای فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن رازی کووپارس با حضور دکتر علی اسحاقی رئیس موسسه رازی، اعضای هیئت رئیسه و جمعی از محققان و مدیران موسسه در سالن زنده یاد دکتر مرتضی کاوه برگزار شد.

دکتر محمدحسین فلاح مهرآبادی سخنگوی پروژه واکسن رازی کووپارس در حاشیه این جلسه گفت: با توجه به آماده سازی پروتکل فاز سوم کارآزمایی بالینی و ارسال به سازمان غذا و دارو جهت بررسی، نخستین جلسه برنامه ریزی برای فاز سوم تشکیل شد.

وی با بیان این که فاز سوم کلینیکال ترایال هفته سوم یا چهارم مردادماه آغاز خواهد شد، افزود: برای اجرای فاز سوم و انجام مطالعه، به آماده سازی سایت های مختلف در چند استان کشور نیاز است و مقرر شد محل موسسه رازی در کرج نخستین سایتی باشد که کارآزمایی فاز سوم در آن به اجرا درمی آید.

در این جلسه، هماهنگی های لازم مبنی بر نحوه آماده سازی، بررسی شرایط و الزامات مورد نیاز برای راه اندازی این سایت به بحث و بررسی گذاشته شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید