جنس جنگ ها در آینده از زبان فرمانده نیروی زمینی ارتش

کدخبر: ۴۳۱۲۰۸
امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش فرماندهان این نیرو با اشاره به اهمیت ارتقای آموزش گفت: جنگ های آینده هیچ شباهتی به جنگ های گذشته نخواهند داشت.لذا باید با ارتقاء و بروزرسانی آموزش ها، خود را برای حضور در صحنه های بحرانی در آینده آماده کنیم.
 جنس جنگ ها در آینده از زبان فرمانده نیروی زمینی ارتش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، فرمانده نیروی زمینی ارتش در چهارمین همایش فرماندهان این نیرو گفت: با اجرای طرح "پرچمداران" سعی کرده ایم منزلت و جایگاه سربازان عزیزی که در سازمان دفاعی نیروی زمینی ارتش حضور دارند را ارتقاء بخشیم.

بر اساس اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش فرماندهان این نیرو با اشاره به اهمیت ارتقای آموزش  گفت: جنگ های آینده هیچ شباهتی به جنگ های گذشته نخواهند داشت.لذا باید با ارتقاء و بروزرسانی آموزش ها، خود را برای حضور در صحنه های بحرانی در آینده آماده کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه "قرارگاه ارتقای توان و آمادگی رزمی" در نیروی زمینی ارتش در حال تشکیل است اظهار داشت: دربحث آموزش باید نگاهی عمیق تر از قبل داشته باشیم و در این راستا ابزارهای جدید و مراکز آموزشی حرفه ای را ایجاد و در اختیار کارکنان قرار خواهیم داد.

وی در ادامه ایجاد امیدواری به آینده و شور و نشاط در یگان را از وظایف فرماندهان دانست و تصریح کرد: فرماندهان باید ضمن نظارت بر ارتقای دانش نظامی، طرح "پرچمداران" نزاجا را که بحق توانسته است منزلت، شان و جایگاه سربازی را در نیروی زمینی ارتقاء بخشد، بطور کامل اجرا کنند و محیط های پرشورونشاطی را برای فرزندان ایران اسلامی فراهم کنند.

امیر سرتیپ حیدری، فلسفه وجودی ارتش را ایجاد اطمینان خاطر و احساس امنیت و آرامش در بین مردم کشور دانست و تاکید کرد: همواره تحرکات دشمن را رصد و با تحلیل های کاربردی، آمادگی های لازم را برای مقابله با تهدیدات نیروهای فرامنطقه ای کسب می کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان ولایتمداری را اصل مهم و راهبردی نزاجا عنوان کرد و گفت: ولایتمداری گاهی در دل کمک های مومنانه، طرح های مردم یاری در سیل و زلزله  و گاهی  حضور 89 درصدی کارکنان و خانواده های نزاجا در پای صندوق های نمود پیدا می کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید