یک نماینده سابق مجلس بررسی کرد

رفتار شناسی رئیسی در مواجهه با احزاب

کدخبر: ۴۳۱۴۲۰
یک فعال سیاسی گفت: بعید می دانم رئیس جمهور تسلیم تمامیت خواهی ها شود.
رفتار شناسی رئیسی در مواجهه با احزاب

به گزارش اقتصادنیوز ، ابراهیم نکو در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: آقای رئیسی در این انتخابات هم خیلی هوشمندانه و هم خیلی منطقی وارد فضای سیاسی شدند. یکی از مصادیق این موضوع این بود که با یک پرچم خاص از یک جریان خاص به میدان رقابت نیامدند.

وی ادامه داد: زمانی که ایشان اعلام کردند که تحت پرچم جریانی نیامدند بیانگر این است که ایشان به درستی درک کردند که بیش از گذشته به جای جناح بندی به کمک همه احزاب و جریانات سیاسی برای اداره کشور نیاز دارند. 

 این نماینده سابق مجلس گفت:  در کنار هم بودن احزاب و گروه‌های سیاسی  امیدی را برای جامعه ایجاد می کند. احزاب با تعامل با یکدیگر می توانند اقداماتی بکنند. این درک صحیح از موضوع می تواند نقطه عطفی برای اداره کشور در حوزه های مختلف باشد.

وی گفت: آقای رئیسی درک کرده کنار گذاشتن اختلافات و ایجاد همدلی میان جریانات سیاسی و حزبی به بهود بخش های آسیب دیده کشور کمک می کند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: کنار هم بودن و همدلی می تواند مشکلات را ازپیش رو بردارد. البته حدس من این است که رئیس جمهور با این رویکرد مثبت با موانعی مواجه خواهد بود این موانع بیشتر از جناح سنتی ایجاد خواهد شد. کسانی که از نظر سیاسی و جناحی به ایشان نزدیک تر بوده اند کسانی هستند که می خواهند در دولت بعدی جایگاهی داشته باشند، اما بعید می دانم رئیسی تسلیم تمامیت خواهی برخی ها شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید