ابراز نگرانی از حضور مدیران اقتصادی دولت احمدی نژاد در لیست کابینه رئیسی

کدخبر: ۴۳۱۷۸۰
عباس سلیمی نمین چهره سیاسی اصولگرا در پاسخ به سوالی درباره حضور چهره هایی از دولت احمدی نژاد در لیست کابینه رئیسی، چون فرزین، گفت: آقای فرزین، چهره سیاسی دولت آقای احمدی‌نژاد نبوده است یعنی عنصری نبود که موضعگیری سیاسی داشته باشد و قرابت فکری با آقای احمدی‌نژاد داشته باشد.
ابراز نگرانی از حضور مدیران اقتصادی دولت احمدی نژاد در لیست کابینه رئیسی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، عباس سلیمی نمین چهره سیاسی اصولگرا گفت: فرزین نه تنها با آقای احمدی‌نژاد بلکه با حلقه اطرافیان ایشان، پیوند فکری ندارد.

عباس سلیمی نمین چهره سیاسی اصولگرا در پاسخ به سوالی درباره حضور چهره هایی از دولت احمدی نژاد در لیست کابینه رئیسی، چون فرزین، گفت: آقای فرزین، چهره سیاسی دولت آقای احمدی‌نژاد نبوده است یعنی عنصری نبود که موضعگیری سیاسی داشته باشد و قرابت فکری با آقای احمدی‌نژاد داشته باشد. بنابراین نمی‌توان چنین نگرانی را در مورد ایشان مطرح کرد. آقای فرزین یک مسئولیت بسیار بالا در دولت آقای احمدی‌نژاد نداشت، جزو تیم او نبود و قرابت فکری هم با او نداشت البته در عرصه اقتصاد، فعالیتی داشته است اما نمی‌توان در مورد او، در ارتباط با آقای احمدنژاد، پیوندی پیدا کرد.

فرزین نه با احمدی‌نژاد و نه با حلقه اطرافیان وی پیوند فکری ندارد

او در پاسخ به این سوال که یعنی حضورش را مثبت می‌دانید؟ عنوان کرد: نمی‌خواهم ارزیابی خاصی در این باره داشته باشم و تنها به این مسئله پاسخ دادم که آیا آقای فرزین با آقای احمدی‌نژاد، پیوندی دارد یا خیر، که پاسخ بنده منفی است چون آقای فرزین نه تنها با آقای احمدی‌نژاد بلکه با حلقه اطرافیان ایشان، پیوند فکری ندارد.

حضور فرزین در تیم اقتصادی رئیسی نگران کننده نیست

سلیمی نمین در پاسخ به این سوال که یعنی بر این باورید حضور ایشان در تیم اقتصادی دولت رئیسی، پیام نگران کننده ای ندارد؟ بیان کرد: بله، پیام نگران کننده ای ندارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید