انتقاد رسایی از انتخاب زاکانی به عنوان شهردار

کدخبر: ۴۳۲۲۱۲
اقتصادنیوز : انتخاب علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران از سوی شورای شهر تهران جدای از این که حواشی سیاسی زیادی داشته است یک چالش قانونی مهم هم دارد.
انتقاد رسایی از انتخاب زاکانی به عنوان شهردار

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو ، انتخاب علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران از سوی شورای شهر تهران جدای از این که حواشی سیاسی زیادی داشته است یک چالش قانونی مهم هم دارد.

حمید رسایی فعال سیاسی اصولگرا و نماینده پیشین مجلس در توئیتی نوشت: «داستان‌ از این قرار است: اگر عضو یک سامانه و حلقه خاص باشی، قانون نادیده گرفته می‌شود حتی اصلاح می‌شود تا بی ربط، ربط پیدا کند؛ بالاتر از آن، نهی علنی و صریح رهبر انقلاب به بایگانی می‌رود و تعریف و تمجید‌های غیرمستند و غیرعلنی جای آن را می‌گیرد. فساد سیاسی به همین راحتی شکل می‌گیرد.»

فعالان سیاسی معتقدند سخنان سروری به معنای تغییر و نادیده گرفتن قانون برای شهردار شدن زاکانی است.

محمدصالح مفتاح از فعالان رسانه‌ای اصولگرا در این باره نوشت: «برای آنکه آقای زاکانی بتواند شهردار شود، قرار است با تغییر قانون، رشته پزشکی هسته‌ای به عنوان رشته مرتبط با مدیریت شهری به قانون اضافه شود.»

عبدالله رمضان‌زاده فعال سیاسی اصلاح طلب هم در توئیتی نوشت: «قانون سازی به خاطر یک شخص را باب نکنید! مثل خلیفه کشی می ماند که به یک شخص محدود نخواهد شد. قانون حرمت دارد.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید