احساس پوچی می‌کنم؛

اظهارات جنجالی دختر اشرف غنی درباره فرار پدرش

کدخبر: ۴۳۴۱۶۹
مریم غنی ، دختر اشرف غنی ، رئیس جمهور فراری افغانستان ، گفت که پس از خروج پدرش از کشور هنگام کنترل طالبان احساس پوچی و خلاء کرده است.
اظهارات جنجالی دختر اشرف غنی درباره فرار پدرش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین از ایندیپندنت، خانم غنی ، هنرمند تجسمی و فیلمساز ۴۲ ساله که در بروکلین در شهر نیویورک زندگی می کند ، لیستی از منابع را در پست اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که افراد و فعالان می توانند برای کمک به شهروندان افغانستان از آنها استفاده کنند. او همچنین از کسانی که با او ابراز همدردی کردند تشکر کرد.

خانم غنی در این پست گفت: "از همه کسانی که طی روزهای گذشته اعلام حضور کرده و برای همبستگی تماس گرفته‌اند متشکرم. معنی زیادی برای من داشت. من بسیار سوختم ، اما امیدوارم بتوانم در برخی از موارد به طور جداگانه به همه شما پاسخ دهم.

تیراندازی مرگبار نیروهای طالبان به سوی معترضان افغان+ فیلم

پدر خانم غنی با تسلط طالبان بر بخشهای وسیعی از خاک افغانستان از کشور خارج شد. به گفته سفارت روسیه در کابل ، آقای غنی با چهار اتومبیل پر از پول از کشور رفته است. در حال حاضر محل اقامت رئیس جمهور ۷۲ ساله فراری ، که مورد حمایت دولتهای غربی از جمله ایالات متحده بود ، مشخص نیست

غنی ، در یک پست فیس بوکی ، گفت که افغانستان را ترک کرده است تا از خونریزی بیشتر در کشورش جلوگیری شود ، حتی در حالی که برخی رسانه ها می گویند خروج شتابزده وی مانع مذاکرات صلح و انتقال آرام قدرت با طالبان شده است. هنوز مشخص نیست که خانم غنی از محل اختفای پدرش مطلع است یا خیر.

خانم غنی آثار خود را در برخی از موزه های معروف جهان از جمله Tate Modern در لندن و گوگنهایم در نیویورک به نمایش گذاشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید