اعلام نتایج آزمون مشمولان قانون تعیین تکلیف آموزش و پرورش

کدخبر: ۴۳۵۸۱۳
اقتصادنیوز : دانشگاه فرهنگیان، نتایج آزمون پایانی جامع گروه نخست مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش را در «سامانه مروارید» به نشانی HR.CFU.AC.IR اعلام کرد.
اعلام نتایج آزمون مشمولان قانون تعیین تکلیف آموزش و پرورش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، آزمون جامع پایانی گروه نخست مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش برای اولین بار در کشور برگزار شد و شرکت کنندگان در این آزمون می توانند با ورود به «سامانه مروارید» به نشانی HR.CFU.AC.IR از نتایج قطعی آزمون مطلع شوند.

بر اساس این گزارش، از مجموع ۲۴ هزار و ۵۶۱ نفر شرکت کننده در آزمون، ۲۱ هزار و ۱۸۷ نفر موفق به کسب نمره قبولی در آزمون های کارآموزی، فرهنگی و کتبی شده و گواهی صلاحیت حرفه معلمی و تسهیل فرآیند استخدام در آموزش و پرورش را دریافت کرده اند.

بر این اساس، وفق مقررات امتحانات، در صورتی که حد نصاب نمره کارآموزی افراد شرکت کننده در آزمون ۱۴ یا بالاتر و همچنین حد نصاب نمره فرهنگی ۱۲ و یا بالاتر باشد، علت قبول نشدن افراد در آزمون، مربوط به بخش کتبی آزمون پایانی جامع است.

در این گزارش آمده است: با توجه به برگزاری آزمون گروه دوم مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه ۱۲ شهریور ماه سال جاری، افرادی که به هر دلیل موفق به کسب حد نصاب نمره نشده اند، می توانند همراه با این گروه در آزمون شرکت و تلاشی مجدد برای کسب موفقیت در آزمون داشته باشند.

همچنین، آن دسته از افراد شرکت کننده که درخواست بررسی مجدد نتایج آزمون را دارند؛ می توانند به محض رویت نتیجه آزمون خود تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنج شنبه ۴ شهریور ماه، نسبت به ثبت اعتراض خود در «سامانه مروارید» اقدام کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، شایان ذکر است؛ نتایج رسیدگی به اعتراض مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش روز یک شنبه ۱۴ شهریور ماه جاری از طریق «سامانه مروارید» اعلام خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید