تبریک مقام بلندپایه نظامی به محسن رضایی

کدخبر: ۴۳۶۹۴۲
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با انتشار پیامی انتصاب محسن رضایی به سمت معاون اقتصادی رییس جمهوری را تبریک گفت.
تبریک مقام بلندپایه نظامی به محسن رضایی

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، متن پیام سردار مرتضی قربانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

سردار سرلشکر پاسدار دکتر محسن رضایی میرقائد

 با سلام و تحیات الهی ؛

 احتراماً جنابعالی ۱۶ سال در فرماندهی کل سپاه و هشت سال در دوران دفاع مقدس ، منشاء برکات بزرگ از جمله تشکیل نیروهای زمینی،  هوایی، دریایی، قدس،بسیج و دانشگاه با عظمت جامع امام حسین (ع) که فرماندهان و مدیران بزرگی را در سپاه و در تخصص های مختلف رشد و ارتقاء داد و کشور از خدمات ارزنده همین نیروها بهره های فراوانی کسب کرد.

امروز که به لطف خداوند بزرگ دولت کریمه و انقلابی مسئولیت اجرایی اقتصاد کشور را به دست گرفته و به لحاظ اعتماد واثقی که به جنابعالی بوده در سمت معاونت اقتصادی ریاست جمهوری منصوب شده‌اید از طرف خودم و جمع کثیری از همرزمان شما تبریک فراوان عرض می نمایم.

 برادر محسن ؛

شما با اعتقاد قلبی به اسلام و ولایت فقیه و خدمت خالصانه به مردم چند میلیون رزمنده دلاور و شهدای عزیز این مملکت امام زمان را سازماندهی و به‌کارگیری کردید و در همه عملیات‌ها و ماموریت‌ها از نور مقدس خداوند و ائمه طاهرین کمک و یاری گرفتید و امروز امنیت این کشور مدیون مردم، ارتش ،بسیج ،و سپاه پاسدارانی  است  که تحت فرماندهی شما بوده اند .

اینک ،  همه ما فرماندهان قدیمی و رزمندگان پیشکسوت  انتظار داریم همچون هشت سال دفاع مقدس سر از پا نشناسید و در این گام دوم انقلاب با یک اقدام انقلابی و جهادی در امر تعالی اقتصاد کشور قلب امام زمان (عج)و رهبر عزیزمان و ملت غیور و شهید پرور مان را با خدمت خالصانه ، شاد و مسرور فرمایید.

 امام خمینی قدس سره در پایان جنگ فرمودند نهراسید که نمی هراسید ، کمربندها را محکم کنید شما سالها و ماههای تعیین‌کننده‌ای را در پیش رو دارید.

 برادر محسن ؛ 

 با رمز یا رسول الله و یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها گام های بلند و انقلابی را بردارید دعای امام زمان (عج), رهبر عزیزمان و ملت مظلوم و ستمدیده در بحران اقتصادی و همرزمان شما همراهتان می باشد.

 برادرمحسن ؛ 

 یا علی یا علی یا علی

برادر شما سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی و جمع کثیری از همرزمان شما»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید