اخبار هواشناسی ؛

بارش پراکند باران در این استانها طی سه روز آینده

کدخبر: ۴۳۷۲۶۱
کارشناس هواشناسی گفت:ر سه روز آینده در ارتفاعات استان‌های هرمزگان، جنوب سیستان‌وبلوچستان و ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی در ساعات بعدازظهر رشد ابر و بارش پراکنده و خفیف رخ خواهد داد.
بارش پراکند باران در این استانها طی  سه روز آینده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان این‌که امشب تا پایان هفته در غالب مناطق کشور جوی پایدار  حاکم است گفت: در سه روز آینده در ارتفاعات استان‌های هرمزگان، جنوب سیستان‌وبلوچستان و ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی در ساعات بعدازظهر  رشد ابر و بارش پراکنده و خفیف رخ خواهد داد.

ضیائیان توضیح داد: از بعدازظهر جمعه و طی روز شنبه با گذر امواج تراز میانی جو از شمال غرب کشور و نفوذ جریانات شمالی بر روی سواحل دریای خزر، در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی یادآور شد: طی دو روز آینده در برخی نقاط شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید پیش بینی می شود و گاهی خیزش گردوخاک رخ  می دهد که سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

او درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صاف گاهی همراه با وزش باد و در بعدازظهر همراه با غبار محلی خواهد بود. بیشترین دمای پایتخت به  ۳۶ درجه و کمترین آن  به ۲۵ درجه می رسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید