وزیرخارجه دُز دوم واکسن را دریافت کرد+عکس

کدخبر: ۴۳۸۱۱۴
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) دُز دوم واکسن کووبرکت را دریافت کرد.
وزیرخارجه دُز دوم واکسن را دریافت کرد+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) دُز دوم واکسن کووبرکت را دریافت کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) دُز دوم واکسن کووبرکت را دریافت کرد.

حسین امیرعبداللهیان در نخستین گفت‌وگوی تلویزیونی پس از تصدی این سمت درباره واردات واکسن کرونا گفت: اولین برنامه کاری من در وزارت خارجه تشکیل ستادی برای واردات سریع‌تر واکسن از کشورهای مختلف جهان بود و از وزیر بهداشت خواهش کردم تا در اولین جلسه ما حضور پیدا کند. لذا ایشان به همراه چهار تن از معاونان به وزارت امور خارجه تشریف آوردند و رئیس انستیتو پاستور، هلال احمر، سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و تمامی مدیران وزارت امور خارجه که مرتبط با این موضوع هستند در هفته گذشته در این نشست حضور یافتند.

وزیر امور خارجه، اظهار داشت: بسیج و یک فراخوان عمومی در این رابطه داده شده، تمام سفرا و سرکنسولگری‌های ما در سراسر جهان فعال شده‌اند و از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور که علاقه‌مند هستند به هموطنان خود کمک کنند، استفاده می‌کنیم.

«وانگ یی» وزیر خارجه چین دیروز (جمعه) ۱۲ شهریور ماه در گفت‌وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان از ارسال حجم بالای واکسن سینوفارم در سپتامبر و در روزهای آینده به ایران خبر داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید