سیگنال معاون احمدی نژاد به رئیسی: توانایی دارم روزانه 16 ساعت تلاش کنم

کدخبر: ۴۳۸۴۵۲
معاون رئیس جمهور در دولت دهم گفت: ورود من و سپس خروج از عرصه انتخابات ریاست جمهوری به نفع اقای رئیسی، با قصد سهم خواهی نبود که انتظاری از ایشان برای عضویت در کابینه داشتم باشم.
سیگنال معاون احمدی نژاد به رئیسی: توانایی دارم روزانه 16 ساعت تلاش کنم

به گزارش اقتصادنیوز، «مسعود زریبافان»، معاون رئیس جمهور در دولت دهم و کاندیدا اسبق ریاست جمهوری، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در پاسخ به این سوال که  ارزیابی شما از ترکیب کابینه دولت سیزدهم چیست؟ گفت:  در مجموع ترکیب کابینه را مناسب می بینم اگر چه قابل نقد است لکن در  شرایط حاضر شاید این ترکیب اجتناب ناپذیر بوده است.

او در پاسخ به این سوال که حضور چهره های جوان و تازه نفس را در کابینه چگونه می‌بینید، بیان کرد:  به کار گیری نیروهای جوان را بطور کلی ارزشمند می دانم، البته باید ریسک آنرا پذیرفت. قطعا افراد با تجربه ای در هیات دولت هستند که می توانند به اتخاذ تصمیمات بهینه کمک کنند البته حضور معاونین با تجربه در کنار وزرای جوان نیز کمک خوبی به موفقیت وزرا خواهد کرد.

معاون رییس جمهور در دولت دهم در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از حضور اقای محسن رضایی در راس هیات اقتصادی دولت سیزدهم چیست؟ بیان کرد:  اقای دکتر  محسن رضایی  از شخصیت برجسته نظام هستند و علاوه  بر تخصص، شناخت خوبی از  مشکلات  و ظرفیت های کشور دارند و از باتجربه ‌ترین مدیران کشور محسوب می شوند. به نظر من انتصاب ایشان به عنوان معاون  امور اقتصادی، از تصمیمات خوب اقای  رئیس جمهور  بوده و حضور ایشان بر  وزن  دولت سیزدهم افزوده است. امیدوارم که تجربه و منش ایشان در کنار تخصص و  انرژی  و ظرفیت های های جوانی وزرای جوان اقتصادی، بتواند منشاء خدمات موثری برای حل  مشکلات اقتصادی  کشور و معیشتی مردم شود.

زریبافان در ‌پاسخ به این سوال که برخی پس از قیاس اقای رئیسی با شهید رجایی واکنش هایی را در  فضای رسانه ای و مجازی منتشر کرده اند، نظر شما در این رابطه و این قیاس ها چیست ؟ گفت:  من تاکنون در این خصوص مطلبی را در  رسانه  ها و  فضای مجازی  ندیده‌ ام، لکن بنظر من بطور کلی مقایسه افراد با یکدیگر کار صحیحی نیست. اقای دکتر  رئیسی دارای ویژگی های بسیار ارزشمندی از جمله مردمی بودن، پرکاری، ساده  زیستی، پاکدستی و ضد فساد بودن هستند که این صفات را برخی از مسئولین کشور داشته و دارند، به هر حال آقای رئیسی اقای رئیسی است و شهید رجایی شهید  رجایی. 

او در پایان در پاسخ به این سوال که پس از انصراف شما از حضور در عرصه رقابت ریاست جمهوری برخی گمانه زنی هایی مطرح شد مبنی بر حضور شما در ترکیب دولت سیزدهم آیا تاکنون صحبتی در رابطه با حضور در دولت سیزدهم با شما مطرح شده است و ایا بنای قرار گرفتن در ترکیب دولت سیزدهم را دارید، گفت : ورود من و سپس خروج از عرصه  انتخابات ریاست جمهوری  به نفع اقای رئیسی، با قصد سهم خواهی نبود که انتظاری از ایشان برای عضویت در کابینه داشتم باشم. ضمن اینکه رئیس جمهور حق دارد که نیروهای همکار خود در  کابینه را شخصا انتخاب کند. من شخصا و از صمیم  قلب  برای آقای رئیسی آرزوی  موفقیت در اداره و حل مشکلات کشور و مردم دارم و برای ایشان و کابینه شان  دعا می کنم.  من سرباز نظام و خادم مردم هستم و بعنوان کارگزار با تجربه نظام و کسی که به لطف الهی توان دارد روزانه بالغ بر 16 ساعت برای حل مشکلات کشور و مردم کار و تلاش کند، آمادگی دارم تا هم تجربیات خود را برای موفقیت دولت ایشان در اختیار بگذارم و هم در هر موقعیتی که ریاست محترم جمهور صالح بداند، به دولت کمک کنم. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید