تجمع حامیان کمپین «نه به واکسیناسیون اجباری» مقابل وزارت کشور

کدخبر: ۴۴۰۷۴۳
اقتصادنیوز : درحالی که هنوز تعداد زیادی از ایرانی ها موفق به زدن واکسن نشده اند و هنوز به دلیل کمبود واکسن محدودیت های سنی برای تزریق آن اعمال می شود و اجباری نیز برای زدن واکسن به دلیل همین محدودیت ها ایجاد نشده و برخی تلاش می کنند با واکسن هایی توزیع شده در بازار آزاد جان خود را در برابرکرونا حفظ کنند ، عده ای در اعتراض به واکسیناسیون اجباری مقابل وزارت کشور تجمع کرده اند .
تجمع حامیان کمپین «نه به واکسیناسیون اجباری» مقابل وزارت کشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ،جمعی از حامیان کمپین «نه به واکسیناسیون اجباری» ظهر امروز مقابل وزارت کشور در میدان فاطمی تهران، به جهت نشان دادن مخالفت خود با واکسیناسیون اجباری عمومی تجمع کردند.

تجمع حامیان کمپین «نه به واکسیناسیون اجباری» مقابل وزارت کشور

 جمعی از مردم ظهر امروز مقابل وزارت کشور در میدان فاطمی تهران، به جهت نشان دادن مخالفت خود با واکسیناسیون اجباری تجمع کردند.

این افراد که پیش تر نیز کمپین «واکسن اجباری ممنوع شود» را در فارس من با بیش از ۵۱۰۰۰ امضا تشکیل داده بودند، به دلایلی مثل نداشتن مجوزها و استانداردهای لازم برای واکسن ها، عوارض کوتاه مدت و احتمالا بلندمدت برای افراد و وجود راه های تجربی دیگر برای دفع این بلا، خواهان منع واکسیناسیون اجباری عمومی شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید