انتصابات جدید در وزارت علوم

کدخبر: ۴۴۶۰۵۱
دکتر محمد علی زلفی گل، وزیر علوم در احکام جداگانه ای، معاون حقوقی و امور مجلس و معاون اداری مالی و مدیریت منابع این وزارتخانه را منصوب کرد.
انتصابات جدید در وزارت علوم

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، بر اساس احکام صادر شده از سوی دکتر محمد علی زلفی گل، دکتر مرتضی فرخی به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس و دکتر علی خطیبی را به عنوان معاون اداری مالی و مدیریت منابع منصوب شدند.

در متن حکم دکتر فرخی آمده است:

"نظر به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی‌های ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با تعامل سازنده و مؤثر با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در شفاف‌سازی اهداف و برنامه‌ها و تصویب قوانین مورد نیاز با عنایت به ماموریت‌های مختلف وزارت علوم، دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری، در مسیر تحقق و عملیاتی‌سازی راهبردهای طرح شده در «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» در حوزه علم و فناوری و برنامۀ ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، با به کارگیری همه ظرفیت‌های نظام علم و فناوری کشور، موفق و سربلند باشید.

رجای واثق دارم با پیروی از آموزه‌های اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مبانی علمی و قانونی، راهبردهای دولت مردمی و مساعدت آحاد دانشگاهیان عزیز، در حفظ و حراست از حقوق قانونی مجموعۀ آموزش عالی کشور و تحکیم جایگاه حقوقی و قانونی وزارت علوم نقشی مؤثر ایفا نمایید.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم".

دکتر فرخی پیش از این ریاست دانشگاه پیام نور باقرشهر، مشاور نمایندگان ادوار مختلف در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و معاونت اداری مالی پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی را عهده دار بوده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، همچنین در حکم دکتر علی خطیبی عنوان معاون اداری مالی و مدیریت منابع آمده است:

"نظر به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی‌های ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با رعایت مبانی اقتصاد مقاومتی در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر در افزایش بهره‌وری، پرهیز از تجمل‌گرایی با رویکرد فساد ستیزی و عدالت محوری، تقویت نظم و انضباط اداری و مالی، در مسیر تحقق و عملیاتی‌سازی راهبردهای طرح شده در «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و برنامۀ ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، با به کارگیری همه ظرفیت‌های نظام علم و فناوری کشور، موفق و سربلند باشید.

رجای واثق دارم با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت مردمی در جذب و مصرف بهینۀ منابع مورد نیاز و تأمین معیشت و رفاه خدمتگزارن نظام آموزش عالی کشور نقشی مؤثر ایفا نمایید.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

دکتر خطیبی پیش از این مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه دانشمند بنیاد مستضعفان، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی و مدیرکل فناوری اطلاعات بوده و عضویت شورای راهبردی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها را عهده دار بوده است".

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید