حریق بزرگ در مجتمع 40 واحدی کامرانیه

کدخبر: ۴۴۷۴۸۱
اقتصادنیوز :سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی در کامرانیه خبر داد و گفت: در اثر این حادثه یک نفر دچار مصدومیت شده است.
حریق بزرگ در مجتمع 40 واحدی کامرانیه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ،جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی در خیابان کامرانیه پایتخت اظهار داشت: ساعت ۱۷:۱۴ دقیقه عصر امروز وقوع حریق در خیابان کامرانیه، خیابان شهید معصومی از طریق سامانه ۱۲۵ به نیروهای آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

 وی افزود:  بلافاصله نیروهای دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات مورد نظر به محل حادثه اعزام شدند تا اقدامات لازم برای اطفای حریق و کمک به حادثه‌دیدگان انجام ‌گیرد.

 سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: حریق در طبقه سوم این ساختمان چهار طبقه ۴۰ واحدی به وقوع پیوسته بود و واحد حادثه دیده به صورت کامل شعله ور شده بود و شعله‌های آتش از پنجره‌ها مشخص بود.

ملکی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از ساکنان ساختمان قبل از حضور نیروهای آتش نشانی از محل حادثه خارج شده بودند و تعدادی دیگر از اهالی ساختمان نیز توسط نردبان هیدرولیکی و یا از راه پله به بیرون از ساختمان منتقل شدند.

 وی گفت: در این حادثه یک مرد چهل ساله دچار مصدومیت و دود گرفتگی شده که تحویل نیروهای اورژانس شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید