طراحی عجیب گوشی شیائومی 12 اولترا + تصاویر فاش شده

کدخبر: ۴۶۱۶۹۴
طبق برخی تصاویر فاش‌شده از گوشی پرچم‌دار آینده‌ی شیائومی یا همان شیائومی ۱۲ اولترا ظاهری غیرمتعارف دارد.
طراحی عجیب گوشی شیائومی 12 اولترا + تصاویر فاش شده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از زومت به‌تازگی تصاویر رندر سه‌بعدی پنل پشتی و ویدئویی از شیائومی ۱۲ اولترا، پرچم‌دار آینده‌ی این شرکت، منتشر شده است که ظاهر غیرمعمولی چینش دوربین را نشان می‌دهد.

شیائومی ۱۱ اولترا شیائومی با چینش دوربین غیرمتعارفی عرضه شد که از یک طرف به طرف دیگر کشیده شده است و صفحه‌نمایش کوچکی را به ترکیب مذکور اضافه می‌کند. جانشین آن، ۱۲ اولترا، دیگر پیشوند Mi را در ابتدای نام گوشی ندارد. به‌‌گزارش از جی‌اس‌ام‌آرنا و طبق برخی تصاویر فاش‌شده، گوشی پرچم‌دار آینده‌ی شیائومی ظاهری غیرمتعارف دارد. وب‌سایت هلندی LetsGoDigital رندرهای مفهومی سه‌بعدی این گوشی را منتشر کرده است.

رندر پنل عقب شیائومی ۱۲ اولترا

دوربین اصلی و دوربین فوق‌عریض در مرکز و سمت چپ و لنز پریسکوپ تله‌فوتو در پایین چیدمان قرار دارند. دوربین چهارمی هم بالای مرکز وجود دارد که ممکن است حسگر ToF (مدت پرواز) یا تله‌فوتو با بردی کوتاه‌تر در محدوده 2x-3x باشد. سایر اِلِمان‌های این قسمت فلاش LED و حسگر نور و سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) را شامل خواهد شد.

در اوایل سال ۲۰۲۱، افشاگری خوش‌نام فاش کرد که لایکا با شیائومی همکاری‌اش را آغاز کرده است و امکان عرضه‌ی ۱۲ اولترا با لوگو سازنده‌ی دوربین وجود خواهد داشت. این موضوع را هنوز لایکا تأیید نکرده است؛ اما چنین رویه‌ای غیرعادی نیست؛ زیرا ZEISS حتی با وجود سونی و ویوو و نوکیا نیز، شرکای زیادی دارد.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید