بحث توئیتری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران با اولیانوف درباره برجام

کدخبر: ۴۶۴۰۸۰
اولیانوف به پیام توییتری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران درباره برجام واکنش نشان داد.
 بحث توئیتری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران با اولیانوف درباره برجام

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  جماران؛ «ابوالفضل عمویی»، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره ادعاهای برخی مقام‌های غربی که صحبت از ضرب‌الاجل چند هفته‌ای به ایران برای به نتیجه رسیدن مذاکرات وین را مطرح کرده‌اند در توییتی به زبان انگلیسی نوشته بود: «ضرب‌الاجل چند هفته‌ای برای غرب است نه ایران. اگر شما برای رسیدن به یک توافق خوب جدیت دارید، از جزم‌اندیشی دست بردارید و پیشنهاد ایران برای رفع تحریم‌ها را بردارید. زمان به نفع شما پیش نمی‌رود.»

«میخائیل اولیانوف»، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین طی توییتی بامداد جمعه تأکید کرد که هیچ جبهه متحدی علیه ایران در مذاکرات وین وجود ندارد.

photo_2021-12-24_16-30-33

اولیانوف این پیام را در توییتر را در واکنش به پیامی از «ابوالفضل عمویی»، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران نوشته است.

اولیانوف در پاسخ نوشته است: «به لحاظ مفهومی ما طرفدار رویکردی متفاوت هستیم. ما بر اساس این درک پیش می‌رویم که همه ما در یک قایق هستیم. هیچ جبهه متحدی علیه ایران در مذاکرات وین وجود ندارد. ایران شریک ارزشمند و محترم ما است. ما برای یافتن راه‌حل‌های مورد قبول همه به یکدیگر نیاز داریم.»

photo_2021-12-24_16-29-39

پاسخ عمویی به واکنش اولیانوف، نماینده روسیه در مذاکرات وین

عمویی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه در پاسخ به واکنش اولیانوف، نوشت: «آمریکا در سال 2018 از این قایق بیرون پرید و حتی سعی کرد آن را غرق کند؛ و البته کشورهای اروپایی هم فقط تماشا کردند. «توافق صرفا برای توافق» شبیه یک کرجی کهنه است که ممکن است آمریکا بخواهد تا سال 2025 دوباره آن را غرق کند!  برای شناور نگه داشتن این قایق تضمین لازم است.  پارو زدن در جهت‌های متفاوت راه به جایی نمی‌برد. جبهه متحد باید برای رفع تحریم ها علیه ایران باشد.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید