اظهارات نگران‌کننده رئیس بیمارستان مفید درباره کمبود تخت خالی برای کودکان کرونایی

کدخبر: ۴۷۴۷۵۹
شمس الله نوری پور گفت: در روزهای اخیر و از ابتدای بهمن ماه با افزایش سویه اومیکرون، مراجعات بیمارستانی به ویژه در بخش اورژانس بیمارستان افزایش یافته است.
اظهارات نگران‌کننده رئیس بیمارستان مفید درباره کمبود تخت خالی برای کودکان کرونایی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، رئیس بیمارستان کودکان مفید در تهران، با توجه به افزایش ابتلای کودکان به اومیکرون، برای ارائه خدمات درمانی به مبتلایان در این مرکز اعلام آمادگی کرد.

شمس الله نوری پور اظهار کرد: در روزهای اخیر و از ابتدای بهمن ماه با افزایش سویه اومیکرون، مراجعات بیمارستانی به ویژه در بخش اورژانس بیمارستان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه بخش بیماران کرونایی این مرکز دارای ۲۹ تخت است، گفت: تا روز دوشنبه ۱۸ بهمن در این بخش ۲۴ تخت پر شده و این بخش پنج تخت خالی دارد.

رئیس بیمارستان کودکان مفید ادامه داد: همچنین بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیماران کرونایی، بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان کرونایی و اورژانس تنفسی آماده ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیمارستان با روال عادی در حال فعالیت است، گفت: تمامی همکاران ما در این مرکز با تمام توان خود در حال تلاش و خدمت رسانی هستند و با توجه به در نظر گرفتن احتمالات برای پیشگیری از مواجه شدن با کمبود تخت‌های بستری در روزهای آتی و برای کنترل شرایط، تعدادی از اعمال جراحی غیر اورژانسی را متوقف کرده ایم.

نوری پور با بیان اینکه این بیمارستان دارای دو بخش جراحی است، گفت: در حال حاضر یکی از بخش‌های جراحی نیمه خالی است و در شرایط اورژانسی اگر با بستری تعداد بیشتری کودک کرونایی مواجه شویم این بخش آمادگی کامل را برای بستری بیماران و تداوم خدمت رسانی دارد.

رئیس بیمارستان کودکان مفید تاکید کرد: بنده و تمامی کادر بیمارستان مفید با تمام توان آماده خدمت رسانی به مردم شریف ایران هستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید