چرا طراحی در متاورس پردرآمد است؟

کدخبر: ۴۷۵۸۸۸
اقتصادنیوز: نشریه اینترنتی ویکی‌تماس به بررسی ظرفیت‌های متاورس در زمینه طراحی و راه‌های به دست ‎اوردن درآمد از این محیط جدید پرداخته است.
چرا طراحی در متاورس پردرآمد است؟

به گزارش اقتصادنیوز در این مطلب آمده است: طراحی در متاورس جز روشهای کسب درآمد در متاورس است که شاید کمتر نام آن را شنیده باشید. شما با طراحی در متاورس قادر هستید تا ایده‌های خود را تبدیل به NFT کرده و به فروش برسانید.

ایده طراحی در متاورس دنیای بی‌کرانی است که برای شما فرصت سرمایه‌گذاری را فراهم خواهد کرد. این طراحی محدودیتی ندارد. امکان دارد که شما یک خانه طراحی کنید یا با توانمندی خود بتوانید کلاه ،لباس یا خانه را طراحی کرده و به فروش برسانید.

از طراحی در متاورس غافل نشوید

طراحی یکی ازمهمترین روشهای سرمایه‌گذاری در متاورس است. بسیاری پیشنهاد می‌کنند که شما از طریق خرید زمین در متاورس در این حوزه وارد شوید.

اما واقعیت این است که خرید زمین در متاورس هزینه هنگفتی را نیاز دارد که در توان هر فردی نیست،اماعدم وجود سرمایه مانع از این نمی‌شود که شما قافیه را باخته و از این عرصه حذف شوید.

طراحی در متاورس

اگر قرار است تا شما در متاورس زمین بخرید، باید بتوانید حداقل 3000 مانا را هزینه کنید. زمین شما در قالب NFTبه فروش می‌رسدکه قیمت آن حدود 3000 تا 4000 مانا است. با توجه به قیمت مانا که حدود 3/3 دلار است که این قیمت بالا رفته و احتمالا به توجه به میزان استقبال مردم تا 5 تا شش دلار بالا برود.

راهکاری کم‌هزینه اما پرسود

راهکار کم‌خرج‌تر اما پردرآمدتر؛ طراحی زمین و خانه است. به عبارت دیگر شما به کمک طراحی می‌توانید زمین یا خانه‌ای را طراحی کنید و آن را تبدیل به NFT کرده و به فروش برسانید.

امکان دارد که با طراحی در متاورس بتوانید تخت جمشید را طراحی کرده و بعد از تبدیل به NFT آن را به فروش برسانید یا اینکه برج میلاد را به کمک طراحی در متاورس به طرح سه‌بعدی تبدیل کنید و به فروش برسانید به همین دلیل گفته می‌شود که طراحی در متاورس به شغل پولسازی تبدیل خواهد شد.

طراحی در متاورس

بازار داغ طرحهای سه‌بعدی

در متاورس امکان خرید و فروش طرحهای سه‌بعدی وجود دارد. شما امکان طراحی در متاورس را خواهید داشت. به طور مثال این امکان را خواهید داشت که یک کلاه را به صورت سه‌بعدی طراحیکنید و در نهایت این طراحی، قابلیت فروش خواهد داشت. چون فردی این طراحی در متاورس را از شما خواهید خرید و این به ممر درآمد شما تبدیل خواهد شد.

همچنی می‌توانید با قابلیت طراحی در متاورس، کاپشن و شلوار و کفش را ایجاد کرده و آن را به فروش برسانید. شاید بسیاری از پولسازی شغل طراحی در متاورس تعجب کنند اما واقعیت این است که شغل طراحی در متاورس آینده درخشانی خواهد داشت و بازار آن بسیار داغ خواهد شد .

پایان سردرگمی مالکان

مهمترین دلیل این است بسیاری از سرمایه‌گذاران پس از خرید زمین در متاورس،دچار سردرگمی شده و نمی‌دانند که با این زمین خریداری شده باید چه کار کنند تا بتوانند از آن درآمد کسب کنند.

در این مرحله طراحان در متاورس وارد میدان شده و با کمک گرفتن از خلاقیت خود می‌توانند به مالک زمین کمک کنند تا سازه‌های مختلفی را بر روی Metaverse ساخته و درآمد کسب کند. این سازه‌ها اصلا محدودیتی ندارد از طراحی پوشیدنی تا خانه‌های زیبایی که به نقطه قوت شما تبدیل خواهد شد.

شما حتی امکان طراحی یک فروشگاه بزرگ را خواهید داشت که بسیاری از برندهای بزرگ و مطرح را پشتیبانی کند. همین موجب شده تا برندهای مطرح جهانی برای تاسییس فروشگاه در متاورس خیز بردارند.

تحول بزرگ در معماری 

متاورس از این قابلیت برخوردار است که هنر طراحی و معماری را با تحول بزرگی روبرو کند. یکی از بزرگ‌‌ترین چالش‌‌ها برای معماران این است که مشتریان را متقاعد کنند که نسخه اجرا شده به چه صورت بوده و کاری که تحویل خواهند گرفت تا چه حد شبیه ایده اولیه است.

متاورس این فرصت را فراهم خواهد کرد و ایده را به صورت سه ‌بعدی در اختیار خریدار قرار می‌دهد. در این شرایط خریدار بهتر می‌تواند تصمیم‌گیری کند.  به همین دلیل بسیاری بر این باورند که متاورس به بهشت طراحان و معماران تبدیل خواهد شد.

طراحی یکی از بنیانهای متاورس است به همین دلیل شما شاهد این هستید که بسیاری از شرکتهای فناوری اطلاعات دنبال استخدام طراح هستند تا به زودی بتوانند در متاورس شرایط را به نفع خود تغییر دهند و از این عرصه منفعت بیشتری را عاید خود بکنند.

افراد بهتر است تا این حوزه را دریابند تا از این طریق بتوانند در دسته افراد پیشرو در متاورس قرار گرفته و سود بیشتری به حساب آنها واریز شود. این نکته را نباید به فراموشی بسپارید که موفقیت در این حوزه نیازمند این است که شما یکسری اصول را در کسب درآمد از متاورس مدنظر قرار داده و به آن توجه کنید.

*باران ستوده؛ دکتری ارتباطات

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید