روند صعودی نسبت بستری ها به مبتلایان کرونا

آمارهای سیاه کرونا در ایران /مرگ و میر اوج گرفت

کدخبر: ۴۷۶۸۴۳
سهم بستری ها از ابتلای روزانه به کرونا سیری صعودی به خود گرفته و رشد روزانه بیماران بدحال در حال افزایش است. رشد آمارهای نگران کننده در این بیماری سرانجام تعداد فوتی ها را در 27 بهمن ماه به مرز 185 نفر رساند. این بیشترین میزان مرگ و میر روزانه در 4 ماه اخیر بوده است.
آمارهای سیاه کرونا در ایران /مرگ و میر اوج گرفت

به گزارش اقتصادنیوز، آمار ابتلا به کرونا در ایران در روزهای اخیر مسیر صعودی را به ثبت رسانده است. این آمار در موج ششم برخاسته از این ویروس در کشور سرانجام میزان مرگ ومیر در کشور را ارتقا داده و به سطح بی سابقه ای در ماه های اخیر رسانده است.

در شاخص های نگران کننده کرونایی به طور کلی شاخص ابتلا، فوتی و بستری روزانه کرونا در کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است. این متغیرها در موج ششم روندی افزایشی داشته اما هنوز با سطوح به ثبت رسیده در موج های قبلی فاصله قابل ملاحظه ای دارد.

روند افزایشی نسبت بستری ها به مبتلایان کرونا

در روز 27 بهمن ماه طبق آمار وزارت بهداشت و درمان در ایران 16 هزار و 310 نفر به کرونا مبتلا شده که از این میان 2 هزار و 275 نفر در بیمارستان ها بستری شده اند.

نسبت بستری به ابتلا در این روز نشان می دهد تقریبا 14 درصد از مبتلایان کرونایی ایران در روز 27 بهمن ماه در بیمارستان های کشور بستری شده اند.

این سهم از بستری روزانه در یک روز در یک ماه اخیر بی سابقه بوده و روند آماری در آن نشان از مسیر صعودی سهم بستری از ابتلا به این ویروس در کشور را داشته است.

به عبارت دیگر این شاخص ممکن است نشان از افزایش میزان خطر ویروس در کشور باشد.  

کرونا

روند صعودی رشد روزانه بیماران بدحال کرونایی 

از سوی دیگر بیماران بدحال کرونایی ایران در روز 27 بهمن ماه برابر با 3 هزار و 607 نفر به ثبت رسید.

این متغیر نشان می دهد حال چه تعداد از بیماران وخیم بوده و افزایش آن می تواند شرایط خطرناکی را در کشور به همراه داشته باشد.

در همین رابطه بررسی رشد روزانه بیماران بدحال کرونایی درکشور در روزهای اخیر نشان می دهد از چهار روز پیش تاکنون رشد این متغیر مدام صعودی بوده و همچنان در حال رشد است.

در همین رابطه در روز گذشته رشد روزانه تعداد بیماران بدحال کرونا در کشور برابر با 3.4 درصد بوده است. این رشد در ابتدای هفته برابر با 0.93 درصد بود و در هر روز روند صعودی تری را به ثبت رسانید.

در ادامه مسیر صعودی متغیرهای خطرناک کرونا درکشور منجر به رکوردزنی میزان مرگ ومیر کرونایی در روز 27 بهمن ماه شد.

کرونا

رکورد مرگ ومیر کرونا در روز 27 بهمن

در روزهای اخیر متغیر فوتی های کرونایی درکشور همراه با رکوردهای بی سابقه ای بوده است.

در همین رابطه در روز 27 بهمن ماه طبق آمار وزارت بهداشت و درمان در کشور 185 نفر جان خود را بر سر ابتلا به کرونا از دست دادند.

بررسی این شاخص با روزهای گذشته نشان می دهد این بیشترین میزان فوتی روزانه در 4 ماه گذشته بوده است.

رکوردزنی در میزان مرگ ومیر کرونا در ایران می تواند علامتی از وضعیت خطرناک دوباره این ویروس در کشور و صعود متغیرهای نگران کننده آن باشد. در انتها کنترل وضعیت ابتلا درایران موجب خواهد شد که میزان بستری های روزانه ، تعداد بیماران بدحال کاهش یافته و در ادامه شمار فوتی های ناشی از ابتلا به این ویروس در کشور را تنزل دهد. 

کرونا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید