چرا مرد شیرازی دخترانش، همسر و خودش را کُشت؟

کدخبر: ۴۷۸۲۸۶
مشکلات شدید مالی و صاحبخانه‌ای که حکم تخلیه گرفته بود، همه و همه باعث شد که کارگر ۴۳ساله شیرازی تصمیم هولناکی بگیرد و به زندگی خود و خانواده‌اش پایان دهد.
 چرا مرد شیرازی دخترانش، همسر و خودش را کُشت؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، مشکلات شدید مالی و صاحبخانه‌ای که حکم تخلیه گرفته بود، همه و همه باعث شد که کارگر ۴۳ساله شیرازی تصمیم هولناکی بگیرد  و به زندگی خود و خانواده‌اش پایان دهد.

 این ماجرای غم‌انگیز چند روز پیش در یکی از محله‌های شیراز رخ داد.

آن روز ساکنان آپارتمانی صدای دعوا و درگیری میان زوجی را شنیدند که در یکی از واحدهای آپارتمان زندگی می‌کردند. این زوج همراه ۳دخترشان در آنجا سکونت داشتند.

درحالی‌که صدای دعوای آنها ساختمان را پر کرده بود، ناگهان همه‌چیز ساکت شد. همسایه‌ها هر چه در زدند، کسی جوابشان را نداد.

آنها که نگران این خانواده شده بودند، پلیس را خبر کردند  و مأموران پس از حضور در محل، با هماهنگی قضایی وارد آپارتمان شدند و صحنه‌ای هولناک را مقابل خود دیدند.

پیکر غرق در خون مرد ۴۳ساله و همسرش گوشه‌ای روی زمین افتاده بود و کمی آنطرف‌تر نیز اجساد بی‌جان ۳دختر جوان به چشم می‌خورد. ۲نفر از دخترها دوقلوهای ۱۱ساله بودند و دختر بزرگ‌تر حدودا ۲۱ساله بود که همگی‌شان جان باخته بودند اما هیچ آثاری از جراحت روی بدن آنها به چشم نمی‌خورد.

در ادامه و با حضور بازپرس جنایی شیراز و متخصصان پزشکی قانونی در محل حادثه، ابعاد بیشتری از این ماجرای غم‌انگیز فاش شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که پدر خانواده، کارگری ساده و نصاب کولر بوده که در ابتدا با ریختن سم داخل آبمیوه، آن را به ۳دخترش خورانده و مرگ آنها را رقم زده است.

پس از آن با چاقو همسرش را به قتل رسانده و در نهایت نیز به زندگی خود پایان داده است.
همچنان که تحقیقات ادامه داشت، جزئیات بیشتری از این حادثه به‌دست می‌آمد.

بررسی‌ها نشان می‌داد که عامل جنایت آپارتمان(محل حادثه) را که متعلق به دایی‌ همسرش بود، اجاره کرده بود و همراه خانواده‌اش در آنجا زندگی می‌کرد.

اما به‌دلیل بیکاری و مشکلات شدید مالی موفق به پرداخت کرایه خانه نمی‌شد و همین باعث شده بود که صاحبخانه از آنها بخواهد که آنجا را تخلیه کنند.

این باعث اختلاف میان مستأجر و صاحبخانه شده و کار به جایی رسیده بود که صاحبخانه به دادگاه رفته و پس از شکایت  حکم تخلیه آپارتمان را گرفته بود.

اما مرد مستأجر توانایی اجاره آپارتمان دیگری را نداشت و تحقیقات پلیس نشان می‌داد که همه این دلایل باعث شده بود که تصمیم وحشتناکی بگیرد.

او برای عملی کردن تصمیم خود ابتدا مقداری سم تهیه و داخل آبمیوه حل کرده و آن را به دختران بی‌گناهش داده بود و آنها نیز پس از نوشیدن آن جانشان را از دست داده بودند. مرد ۴۳ساله سپس به زندگی همسرش پایان داده و در نهایت نیز جان خود را گرفته بود.
با این اطلاعات، اجساد قربانیان به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات تکمیلی در این پرونده تلخ ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید