نمایندگان مجس چه مواردی را به مسئولان اجرایی کشور متذکر شدند؟

کدخبر: ۴۸۱۴۶۹
مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد و ۴۵ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم تسریع در صدور حکم معلمان حق التدریس مرحله سوم، همچنین به همراه ۲۴ نفر از نمایندگان درباره ضرورت چاره اندیشی در خصوص مدارس فرسوده و نا ایمن استان لرستان تذکر دادند.
نمایندگان مجس چه مواردی را به مسئولان اجرایی کشور متذکر شدند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

روح الله متفکرآزاد، در جلسه علنی نوبت دوم امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

جعفر قادری نماینده شیراز و ۱۷ نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات: ضرورت تسریع در حل مشکل پوشش تلفن همراه در بخش هایی از شهر شیراز.

احسان ارکانی نماینده نیشابور به همراه عباس مقتدایی، ابراهیم رضایی، مجتبی رضاخواه، سیدنظام الدین موسوی، الیاس نادران، حسین حق وردی، حسین امامی راد، علیرضا ورناصری، رضا آریان پور و حسین جلالی به وزیر کشور: ضرورت نظارت بر عملکرد استانداران و نحوه تعامل آنها با نمایندگان مجلس.

اردشیر مطهری نماینده گرمسار به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم بازنگری در انتصاب سرپرست شرکت بازرگانی دولتی ایران، همچنین به وزیر راه و شهرسازی درباره اینکه علت ناتمام ماندن جاده گرمسار- سیمین دشت با وجود تخصیص اعتبار چیست؟

حسن نوروزی نماینده رباط کریم و ۱۲ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم بازسازی بزرگراه تهران- ساوه تا پرند و تعمیر شکستگی پل سالور در این بزرگراه، همچنین به همراه ۱۱ نفر از نمایندگان به وزیر دادگستری درباره لزوم صدور سند و اجرای کاداستر برای روستاهای شهرستان های رباط کریم و بهارستان و نیز به همراه علی آذری، حسین حق وردی، یعقوب رضازاده، قاسم ساعدی، احمدحسین فلاحی، مرتضی محمودوند و الیاس نادران به وزیر کشور درباره لزوم بازنگری در تغییر کاربری زمین سرانه آموزش عالی به تجاری- مسکونی در شهر گلستان استان تهران، همچنین به همراه ۱۲ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی درباره ضرورت انتقال استفاده از آب تصفیه خانه های اسلامشهر و پرند برای  آبیاری کشاورزی دشت رباط کریم و بهارستان.

مهدی عسگری نماینده کرج و ۱۸ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: لزوم تجدید نظر در ایجاد اعتبار و محدودیت اجتماعی برای واکسیناسیون، همچنین به همراه ۶۰ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو درباره ضرورت تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه های اجرایی زیرمجموعه وزارت نیرو، همچنین به همراه ۲۳ نفر از نمایندگان به وزیر کشور درباره ضرورت تدبیر و تسریع در ساماندهی مناطق حاشیه ای در کلانشهر کرج و تعیین این نقاط به عنوان منطقه محروم با هدف جذب اعتبارات مربوطه.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و ۴۲ نفر از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم اجرای ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه در خصوص پرداخت فوق العاده مناطق جنگی به بازنشستگان.

محمدحسن آصفری نماینده اراک و ۲۷ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون: ضرورت لحاظ نمودن رانندگی ماشین های سنگین در دسته شغل های سخت و زیان آور برای بازنشستگی، همچنین به همراه ۴۲ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور درباره ضرورت توجه دولت به تامین کالاهای اساسی مردم در صورت حذف ارز ترجیحی و لزوم برنامه ریزی برای جلوگیری از کمبود و گرانی کالاهای اساسی.

مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد و ۴۵ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در صدور حکم معلمان حق التدریس مرحله سوم، همچنین به همراه ۲۴ نفر از نمایندگان درباره ضرورت چاره اندیشی در خصوص مدارس فرسوده و نا ایمن استان لرستان.

عباس مقتدایی نماینده اصفهان و ۴۲ نفر از نمایندگان به وزیر صمت: ضرورت تکریم مشتریان توسط سایپا و ایران خودرو و جلوگیری از ایجاد اضطراب در بین مشتریان با تعیین ضرب الاجل و رقم های گزاف و غیر واقعی جهت تسویه و دریافت خودرو.

محمود احمدی بیغش نماینده شازند به وزیر راه و شهرسازی: چرا طرح ساخت آزادراه بروجرد بعد از سال ها توقف تعیین تکلیف نمی شود؟، همچنین لزوم تسریع در تکمیل آزادراه پرترافیک و حادثه خیر شازند - ازنا.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید