پیش‌بینی وزش باد خیلی شدید در هفته آخر سال پایتخت

کدخبر: ۴۸۲۵۸۷
بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و در ساعات بعدازظهر در پاره‌ای نقاط به‌ویژه در ارتفاعات گاهی با رگبار پراکنده واحتمال رعد و برق ، در بعضی مناطق به‌ویژه در بخش‌های جنوبی گاهی همراه با وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.
پیش‌بینی وزش باد خیلی شدید در هفته آخر سال پایتخت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران عمده بارش باران از بعدازظهر سه شنبه و طی روز چهارشنبه (۲۴ و ۲۵ اسفندماه) مورد انتظار است و از بعدازظهر چهارشنبه به‌ویژه در بخش‌های جنوبی استان وزش باد شدید تا خیلی شدید با احتمال خیزش موقتی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و در ساعات بعدازظهر در پاره‌ای نقاط به‌ویژه در ارتفاعات گاهی با رگبار پراکنده واحتمال رعد و برق ، در بعضی مناطق به‌ویژه در بخش‌های جنوبی گاهی همراه با وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

عمده بارش از بعدازظهر سه شنبه و طی روز چهارشنبه (۲۴ و ۲۵ اسفندماه) مورد انتظار است که در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و در ارتفاعات همراه با مه و بارش برف و باران خواهد بود.

از بعدازظهر چهارشنبه در سطح استان به‌ویژه بخش‌های جنوبی وزش باد شدید تا خیلی شدید با احتمال خیزش موقتی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و از بعد از ظهر چهارشنبه تا پایان هفته کاهش نسبتا قابل ملاحظه دما در سطح استان و یخبندان شبانه سطح زمین در دامنه‌ها و ارتفاعات مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با کمینه دمای صفر درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (۲۳ اسفندماه) کمی ابری، گاهی وزش باد و در بعداز ظهر نیمه‌ابری، گاهی ابری و رگبار باران بیشترین و کمترین دمای ۸ و ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا (۲۴ اسفندماه) نیمه‌ابری و گاهی ابری و رگبار و رعد و برق و وزش باد و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۹  و ۱۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید