در بحبوحه جنگ اوکراین چه خبر از همسر مخفی پوتین؟

کدخبر: ۴۸۳۶۵۹
اقتصادنیوز: بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، کابایووا چهار فرزند از رئیس‌جمهور روسیه دارد، این در حالی است که مسکو این شایعه‌ها را به طور کلی تکذیب می‌کند.
در بحبوحه جنگ اوکراین چه خبر از همسر مخفی پوتین؟

 

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتمادآنلاین، روزنامه عبری‌زبان معاریو در گزارشی ادعا کرد، در حالی که جنگ اوکراین به نقطه اوج خود رسیده است، شایعه‌هایی در جهان منتشر شده است که نشان می‌دهند، ولادیمیر پوتین همسر سری‌اش را به همراه فرزندانش از این جنگ دور کرده است.

به نوشته این رسانه، آلینا کابایووا ۳۸ساله یکی از پرمدال‌‌ترین ژیمناست‌های تاریخ روسیه است که دو مدال طلای المپیک را هم کسب کرده. او اکنون در کلبه‌ای در نقطه‌ای از سوئیس زندگی می‌کند.

بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، کابایووا چهار فرزند از رئیس‌جمهور روسیه دارد، این در حالی است که مسکو این شایعه‌ها را به طور کلی تکذیب می‌کند.

یک منبع آگاه به این رسانه عبری‌زبان خبر داد، در حالی که پوتین سرگرم حمله به اوکراین است و بحران بزرگ آوارگان هم پدید آمده، خانواده او در کلبه‌ای ویژه و به شدت حفاظت‌شده در سوئیس زندگی می‌کنند. آنها حداقل در حال حاضر آنجا هستند.

به گفته این رسانه، چهار فرزند حاصل ازدواج پوتین و آلینا هستند و همگی آنها هم گذرنامه‌های سوئیسی در اختیار دارند.

این زن ورزشکار دو مدال طلای المپیک سیدنی و آتن را بر گردن دارد و ۱۴ قهرمانی جهان و ۲۱ مدال قهرمانی اروپا نیز جزو افتخاراتش محسوب می‌شود.

رئیس‌جمهور روسیه به طور معمول حاضر به پرداختن به مسائل شخصی خود نیست و حتی دو دخترش هم از رسانه‌ها دوری جسته و به ندرت با رسانه‌ها گفت‌وگو می‌کنند.

پوتین بی‌رحمانه به کسانی که دنبال سرک کشیدن در حریم خصوصی‌اش بودند حمله کرد. او یک بار گفت: من زندگی شخصی خود را دارم و به هیچ کسی اجازه نمی‌دهم در آن دخالت کند، باید به آن احترام گذاشت.

همسر اول پوتین لودمیلا پوتینا است. او یک مهماندار هواپیما بود و حدود ۳۰ سال با یکدیگر زندگی کردند، تا اینکه در سال ۲۰۱۳ در یک گفت‌وگوی تلویزیونی پوتین خبر طلاق را رسانه‌ای کرد.

لودمیلا نیز از زمانی که زن اول روسیه شده بود چندان در کنار پوتین حاضر نمی‌شد و حتی در مراسم‌ مختلف حلقه ازدواج هم به دست نمی‌کرد. او یک بار به رسانه‌ای گفت: زندگی زناشویی ما پایان یافته است، به ندرت همدیگر را می‌بینیم، ولادیمیر در کار خود غرق شده است، بچه‌های ما هم بزرگ شده‌اند، هر کسی زندگی شخصی خود را دارد و من هم تمایلی به حضور در رسانه‌ها ندارم.

با این حال سال‌های زیادی است که شایعاتی درباره زندگی سری پوتین منتشر می‌شود و او هم به طور مستمر آنها را تکذیب می‌کند، الکسی ناوالنی رقیب سیاسی پوتین یک بار اعلام کرده بود پوتین با یک ژیمناست و قهرمان سابق المپیک در یک جشن سری ازدواج کرده است و بدین ترتیب این شایعات قوت بیشتری پیدا کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید