حضور مقام عراقی در محل حمله موشکی ایران به پایگاه اسرائیل

کدخبر: ۴۸۴۰۵۵
قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی عراق امروز(یکشنبه) در راس هیاتی برای تحقیق درخصوص حمله موشکی اخیر ایران به مرکز راهبردی رژیم صهیونیستی وارد اربیل شد.
حضور مقام عراقی در محل حمله موشکی ایران به پایگاه اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، خبرگزاری ناس اعلام کرد، مشاور امنیت ملی عراق برای بازدید از محل حمله موشکی ایران به مرکز راهبردی رژیم صهیونیستی به اربیل رفت.

قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی عراق امروز(یکشنبه) در راس هیاتی برای تحقیق درخصوص حمله موشکی اخیر ایران به مرکز راهبردی رژیم  صهیونیستی وارد اربیل شد.

بر اساس این گزارش، اخیرا حاکم الزاملی، نایب رییس پارلمان عراق در گفت وگویی اعلام کرد که پارلمان عراق درخصوص حمله موشکی ایران به اربیل موضع اتخاذ خواهد کرد و کمیته حقیقت یاب به اقلیم کردستان رفته و اطلاعاتی در این خصوص جمع آوری کرده است. پارلمان عراق از ایرج مسجدی، سفیر ایران در بغداد و همچنین وزیر امور داخلی کردستان دعوت کرده است که در جلسه پارلمان حضور یابند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز یکشنبه گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد: در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی پاسخ نگذاردن جنایت ها و شرارت های این رژیم منحوس؛  "مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها" مورد هدف موشک های قدرتمند و نقطه زن "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" قرار گرفت. بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می‌دهیم، تکرار هر گونه شرارت با پاسخ های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک