رشد بی‌سابقه‌ حمایت از پوتین!

کدخبر: ۴۸۵۴۱۹
کرملین اعلام کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از حمایت مطلق مردم این کشور برخوردار است.
رشد بی‌سابقه‌ حمایت از پوتین!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، در بیانیه کرملین همچنین آمده است که "رشد بی‌سابقه‌ای" درخصوص حمایت از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه وجود دارد. برخی از منتقدان اما صحت این نظرسنجی‌ها را زیر سوال می‌برند و می‌گویند که چنین چیزی برای "اهداف پروپاگاندایی" روسیه ساخته شده است.

شرکت‌های خارجی برای خرید گاز روسیه باید "روبل" پرداخت کنند

اسکای نیوز گزارش داد، سخنگوی کرملین در نشست خود عنوان داشت از کشورها انتظار می‌رود که هزینه گاز روسیه را به روبل (واحد پول روسیه) پرداخت کنند و اگر آن‌ها از انجام چنین کاری خودداری کنند، گاز به صورت رایگان ارائه نخواهد شد. اکنون تنها راه ممکن همین است که کشورها این منبع را خریداری کنند.

کرملین اعلام کرد که شرکت‌های خارجی باید درک کنند که "جنگ اقتصادی" علیه روسیه وضعیت را تغییر داده است؛ به این معنی که آن‌ها باید گاز روسیه را بخرند و برای خرید آن روبل پرداخت کنند. مسکو از این طریق به دنبال محافظت از خود در برابر تحریم‌هاست.

مسمومیت آبراموویچ صحت ندارد

کاخ کرملین در ادامه توضیح داد که گزارش‌ها مبنی بر مسمومیت رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی صحت ندارد و این خبر را بخشی از "جنگ اطلاعاتی" خواند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، اظهار کرد در مذاکرات صلح امروز در ترکیه، رومن آبراموویچ عضو رسمی هیات روسی به حساب نمی‌آید اما در این مذاکرات حضور دارد.

نتایج مذاکرات صلح با اوکراین امروز یا فردا روشن می‌شود

پسکوف به خبرنگاران گفت: من سخنگوی ولادیمیر پوتین هستم و می‌گویم که طی امروز (سه‌شنبه) و یا چهارشنبه مشخص می‌شود که آیا مذاکرات صلح "امیدوار کننده" بوده است یا خیر.

روسیه و آمریکا به گفت‌وگو نیاز دارند

کرملین اعلام کرد که روسیه و آمریکا نیاز دارند الان یا بعدا گفت‌وگویی درخصوص مسئله "امنیت" برگزار کنند اما روابط آن‌ها ناچارا به علت "توهین‌های شخصی" جو بایدن علیه ولادیمیر پوتین تحت تاثیر قرار گرفته است.

سخنگوی کرملین گفت: توهین‌های شخصی نمی‌تواند تاثیری در روابط بین سران کشورها بگذارد. به زودی یا بعدا، ما باید درخصوص "ثبات استراتژیک و مسئله امنیت" با یکدیگر گفت‌وگو کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید