رئیسی: البرز به دلیل همجواری با تهران دارای مزایای زیاد و مشکلاتی است

کدخبر: ۴۸۷۱۵۶
رییس جمهور گفت: برای حل مشکلات مردم مشارکت مردم و فرهیختگان ضروری است، گفت: سفر در ماه رمضان مشکلات خاص خود را دارد ولی امیدواریم به برکت همین ماه بتوانیم گره ای از مشکلات این استان برداریم.
رئیسی: البرز به دلیل همجواری با تهران دارای مزایای زیاد و مشکلاتی است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، ابراهیم رییسی، رییس جمهور، امروز پس از ورود به استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، با بیان اینکه استان البرز به دلیل همجواری با تهران مزایا و مشکلاتی دارد، اظهار کرد: البرز ظرفیت‌های مختلفی در حوزه کشاورزی، صنایع، گردشگری و .‌.. دارد.

وی ادامه داد: البرز به واسطه مهاجرپذیری، اقوام مختلفی را در خود جای داده و به برازنده نام ایران کوچک است.

رییسی توضیح داد: مهاجرپذیری ظرفیت ویژه ای برای رشد و توسعه همه جانبه این استان به شمار می‌آید.

رییس جمهور اضافه کرد: البرز مراکز تحقیقاتی و پژوهشی بسیاری را در خود جای داده که می توانند به رشد و توسعه حوزه فناوری در کشور کمک شایانی کنند.

وی برخورداری از نیروی انسانی کارآمد را به عنوان یکی دیگر از ظرفیت‌های البرز نام برد و گفت: آمار بالای افراد تحصیل کرده در البرز زمینه ساز پیشرفت همه جانبه این استان است.

وی ابراز کرد: مشکلات البرز با کمک مسوولین و نخبگان این استان احصاء شده و بنا شده بر اساس اولویت اقدام اساسی برای حل آنها صورت بگیرد.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات مردم مشارکت مردم و فرهیختگان ضروری است، گفت: سفر در ماه رمضان مشکلات خاص خود را دارد ولی امیدواریم به برکت همین ماه بتوانیم گره ای از مشکلات این استان برداریم.


 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید