خوشحالی عجیب بهاره رهنما بعد از طلاق/ آهنگ شمالی خوندن بهاره رهنما+ فیلم

کدخبر: ۴۸۸۴۳۵
پس از پخش برنامه شب آهنگی با حضور بهاره رهنما و امیر خسرو عباسی بهاره رهنما با انتشار یک استوری خبر جدایی اش را تایید کرد . او پس از طلاقش ویدئویی از خود منتشر کرد.
خوشحالی عجیب بهاره رهنما بعد از طلاق/ آهنگ شمالی خوندن بهاره رهنما+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شما نیوز، بهاره رهنما  متولد 10 آذر 1352 در اراک است.  بهاره رهنما  همسر سابق پیمان قاسم خانی نویسنده مشهور است.  بهاره رهنما  برای بار دوم با امیرخسرو عباسی ازدواج کرده است. بهاره رهنما یک دختر به نام پریا از ازدواج اولش دارد. همسر دوم  بهاره رهنما  امیرخسرو عباسی  بوده که از تاجران لوازم آرایشی می باشد و مالک برند بهداشتی هاینس است و وضعیت مالی بسیار خوبی دارد و حالا خبرهایی درباره جدایی بهاره رهنما از همسر دومش به گوش میرسد.

بهاره رهنما پس از پخش برنامه شب آهنگی با حضور بهاره رهنما و امیر خسرو عباسی بهاره رهنما با انتشار یک استوری خبر جدایی اش را تایید کرد . وی نوشت:

به گمانم گاهی حرف نزدن از چیزی دلیل پنهان کاری نیست و گاهی بقول توده مردم جار زدن هم لزوما دلیل بر شادی نیست!

من یک زن مستقل هستم با قدرت ها و ضعف های خودم و درس ها و دردها و رنج هایی که دوباره بلند شدن و قد کشیدن را بمن آموخت! سالی را که گذراندم تا آخرین روزهایش برایم پر بود از "از دست دادن های سخت" :عاطفی، مالی، کاری و ...

اما به حسب تربیت مادری سخت کوش و پدری مهربان باز هم یا علی گفتم و بلند شدم و با تکیه به خدای بقول مادرم خوبی ها و با باور اینکه پدر هنوز هم مرا میبیند و بعشق مادر بودنم، دست بر زانوی خودم برای ادامه زندگی بلند شده ام!

و با همه وجودم "طلب خیر" برای همه دوستان و حتی قضاوتگرانم دارم.

پی‌نوشت:برنامه شب آهنگی که میبینید ماه ها پیش و قبل از تغییرات اخیر زندگی من ضبط شده.

او ویدئویی از خودش در فضای مجازی به اشتراک گذاشت که در آن در حال گوش دادن آهنگ شمالی در داخل ماشین است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید