چند راهکار طبیعی که به راحتی چربی ها را آب می کند!

کدخبر: ۴۸۹۰۰۵
اقتصادنیوز: نوشیدن آب ولرم همراه با عسل در اوایل صبح با معده خالی نه تنها چربی‌های غیر ضروری را از بین می‌برد و آب می‌کند
چند راهکار طبیعی که به راحتی چربی ها را آب می کند!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، هندوستان‌تایمز نوشت: متخصصان تناسب اندام چند روش موثر و برخی از ساده‌ترین و در عین حال ایمن‌ترین روش‌ها برای سوزاندن چربی شکم را معرفی کرده و گفته‌اند، این روش‌ها به تدریج منجر به کاهش وزن سالم می‌شوند.

به گفته محققان، نوشیدن آب ولرم همراه با عسل در اوایل صبح با معده خالی نه تنها چربی‌های غیر ضروری را از بین می‌برد و آب می‌کند، بلکه مهمتر از همه باعث ایجاد تعادل در هورمون‌ها و تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. از دیگر راه‌های موثر در کاهش چربی شکمی، افزایش مصرف پروتئین است؛ همه ما می‌دانیم که پروتئین یک ریزمغذی مهم برای رشد انسان است. مصرف مواد غذایی پروتئینی به افزایش درصد عضله کمک می‌کند و درنهایت با ایجاداحساس سیری منجر به کاهش چربی‌ها می‌شود.

طب فشاری از دیگر راه‌های کاهش وزن است؛ در حالی که طب سوزنی از سوزن برای تحریک نقاط مختلف فشار در اطراف بدن استفاده می‌کند، طب فشاری با تحریک این نقاط از طریق ماساژ درمانی انجام می‌شود. اعتقاد بر این است که طب فشاری در کاهش استرس، تقویت هضم و بهبود متابولیسم موثر است که همه اینها در مدیریت وزن نقش دارند.

ورزش نیز یک راه موثر برای بهبود سلامتی و سوزاندن کالری است. دویدن یا پیاده‌روی منظم یکی از موثرترین ورزش‌ها برای کاهش چربی شکم است.

محققان تاکید می‌کنند، افزایش مصرف فیبر در کاهش چاقی تاثیر دارد؛ فیبر در معده شما منبسط می‌شود و همچنین هضم آن به زمان نیاز دارد، به این معنی که برای مدت طولانی‌تری احساس سیری می‌کنید. همچنین مهم است که مطمئن شوید که تعادل مناسبی از ویتامین‌ها و مواد معدنی را در رژیم غذایی خود دریافت می‌کنید، زیرا مقدار زیاد یا کم آن می‌تواند اثرات منفی بر سلامت شما داشته باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید