تأثیر باورنکردنی این قرص برای تمیز کردن لباس های سفید!

کدخبر: ۴۹۱۱۱۴
اقتصادنیوز: سفید کنندگی قرصی به نام آسپرین برای لباس‌های سفید معجزه می کند.
تأثیر باورنکردنی این قرص برای تمیز کردن لباس های سفید!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حتی اگر از مواد شوینده‌ای استفاده می‌کنید که به شما اطمینان می‌دهند لباس‌های سفیدتان، سفیدتر می‌شوند، باز هم نمی‌توانید لکه‌های خاکستری و زیر بغل زرد را در لباس‌های سفید پاک کنید.

به نظر می‌رسد با هر شست و شو، لباس‌های سفید کدرتر و خاکستری‌تر می‌شوند. اما چگونه می‌توان این روند را متوقف کرد؟ این کار خیلی ساده است؛ تنها چیزی که برای این کار نیاز دارید نوعی دارو است که احتمالاً همه در کابینت داروی خود دارند. تنها با پنج عدد قرص آسپرین ۳۲۵ میلی‌گرمی می‌توان لباس‌های کدر شسته شده را دوباره کاملا سفید کرد.

برای این منظور کافی است که قرص‌ها را در یک کاسه بزرگ یا تشت در آب داغ قرار دهید تا حل شوند. آب و آسپرین را هم بزنید تا تمام قرص‌ها کاملا حل شوند. برای اطمینان از حل شدن سریع‌تر قرص‌ها می‌توانید قبل از قرار دادن آنها در آب، آنها را خرد کنید.

سپس لباس‌های سفید و کدر را در یک کاسه یا تشت با آب آسپرین قرار دهید و بگذارید هشت ساعت خیس بخورد. همچنین می‌توانید فقط چند آسپرین به ماشین لباسشویی اضافه کنید، اما روش خیساندن بهتر جواب می‌دهد. بعد از اینکه لباس‌ها خیس به مدت هشت ساعت خیس خوردند بعد آنها را مانند حالت عادی در ماشین لباسشویی بشویید.

معجزه آسپرین برای تمیز کردن لباس‌های سفید

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید