جزییات اعمال ششمین بسته تحریم‌های اروپا علیه روسیه

کدخبر: ۴۹۱۷۰۸
دبیر کمیسیون اروپایی گفت ششمین بسته تحریم‌ها علیه روسیه به زودی اعمال می‌شود. ما به شدت در تلاش هستیم تا نه تنها از زغال سنگ بلکه از واردات نفت از روسیه هم فاصله بگیریم.
جزییات اعمال ششمین بسته تحریم‌های اروپا علیه روسیه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، متئوس موراویکی، نخست وزیر لهستان، نسبت به موفقیت روسها در مقاومت در برابر تحریم‌ها ابراز تاسف کرد.

وی گفت: تا الان ما شاهد آن هستیم که روسیه متأسفانه با تحریم‌ها به شکل مناسبی کنار آمده است.

این مقام لهستانی افزود: برای اصلاح این شرایط ورشو در حال کار روی اعمال سیاست‌های تنبیهی بیشتر علیه روسیه است.

مسکو بر شکست طرح کشورهای غیردوست برای تحت فشار قرار دادن اقتصاد این کشور تاکید کرده به گونه‌ای که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفته قدم به قدم و با استفاده از هر زمینه‌ای و حتی در برخی موارد بدون هیچ پیش زمینه‌ای آنها در حال اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه هستند.

پوتین گفت: مسکو با موفقیت در برابر حمله تحریم‌ها ایستاده،‌ مقاومت کرده و شکست نخورده است.

رئیس جمهور به دولت این کشور دستور داده تا به کار خود در اتخاذ سیاست‌های ضد بحران و تقویت کنترل و تضمین عملکرد مناسب بازارهای داخلی این کشور ادامه دهد.

در عین حال اورسولا وندر لین، دبیر کمیسیون اروپایی، اعلام کرده است که اتحادیه اروپا به شدت در حال کار بر روی یک طرح جدید برای مقابله با مسکو است.

وی گفته ششمین بسته تحریم‌ها علیه روسیه به زودی اعمال می‌شود. ما به شدت در تلاش هستیم تا نه تنها از زغال سنگ بلکه از واردات نفت از روسیه هم فاصله بگیریم.

اعتراف اروپا به ناکارآمدی تحریم‌ها علیه روسیه

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید