حمله تند خاخام صهیونیست به کابینه اسرائیل/ لاپید مثل خوک است!

کدخبر: ۴۹۹۱۴۱
یک خاخام تندروی صهیونیست گفت: یائیر لاپید همچون خوک است و آویگدور لیبرمن وزیر دارایی اسرائیل نیز خائن و بدتر از نازی هاست.
حمله تند خاخام صهیونیست به کابینه اسرائیل/ لاپید مثل خوک است!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از مهر، «مئیر مازوز» خاخام تندروی صهیونیست گفت که وزرای فعلی کابینه اسرائیل عرب‌ها را بر یهودیان ترجیح می‌دهند و آنها افرادی شرور و بدتر از نازی‌ها هستند.

خبرگزاری سما گزارش داد، وی با مقایسه مقامات رژیم صهیونیستی با مقامات نازی گفت: آنها ملت خود را دوست داشتند، در حالی که وزرای کابینه اسرائیل از مردم خود بیزارند و می‌خواهند فرزندان یهودیان حریدیم را به قتل برسانند.

وی در مورد یائیر لاپید وزیر امور خارجه کابینه رژیم صهیونیستی گفت: او همچون خوک است و آویگدور لیبرمن وزیر دارایی نیز خائن و بدتر از نازی هاست.

گفتنی است خاخام مازو که قاضی صدور فتوا در میان یهودیان حریدیم است، بدون توجه به جنایت‌های مقامات صهیونیست علیه شهروندان فلسطینی خواستار برخورد با فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی است.

این در حالی است که از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون ۱۳ فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند.

تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرده است که رژیم صهیونیستی، سیاست شلیک به قصد کشتن را در پیش گرفته است و مقامات فلسطینی از اتحادیه اروپا خواستار تحرک فوری برای توقف اقدامات صهیونیست‌ها علیه شهروندان فلسطینی به ویژه کودکان فلسطینی شدند.

ادیل خضر مدیر خاورمیانه و شمال آفریقای صندوق کودکان سازمان ملل «یونیسف» اعلام کرده است که از ابتدای هفته جاری تا کنون ۳ کودک فلسطینی به قتل رسیده اند.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۳ کودک فلسطینی در کرانه باختری به قتل رسیده اند که حدود دو برابر آمار سال گذشته است.

تنش‌ها در اراضی اشغالی فلسطین در پی برگزاری تظاهرات توسط شهرک نشینان صهیونیست در قدس اشغالی افزایش یافته است.

علاوه بر این شهرک نشینان صهیونیست یورش‌های روزانه به مسجد مبارک الاقصی را تشدید بخشیده و همین امر منجر به وقوع درگیری و زخمی شدن ده‌ها شهروند فلسطینی شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید