سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: اقدام ایران مقابل قطعنامه آژانس اتمی پشیمان‌کننده خواهد بود

کدخبر: ۵۰۱۳۹۸
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اسرائیل اعتبار آژانس را مخدوش کرد. رژیم صهیونیستی در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی عضویت دارد و ۲۰۰ کلاهک هسته‌ای در زرادخانه‌های اتمی این رژیم نامشروع نگهداری می‌شود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: اقدام ایران مقابل قطعنامه آژانس اتمی پشیمان‌کننده خواهد بود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، محمود عباس‌زاده مشکینی، نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به صدور قطعنامه شورای حکام علیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: این قطعنامه یک قطعنامه کاملا سیاسی است و  الزامی برای ما ندارد.

وی افزود: فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در چارچوب قوانین و مقررات آژانس و حتی بالاتر از آن است و نظارت‌های مستمر رسانه آژانس از فعالیت‌های هسته‌ای ایران دائماً در حال انجام بوده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اسرائیل اعتبار آژانس را مخدوش کرد. رژیم صهیونیستی در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی عضویت دارد و ۲۰۰ کلاهک هسته‌ای در زرادخانه‌های اتمی این رژیم نامشروع نگهداری می‌شود.

عباس‌زاده مشکینی خاطرنشان کرد: رفت و آمد گروسی به ایران برای ما فایده‌ای ندارد و لذا بهتر است محدودیت‌ها در رفت و آمدهای وی به ایران اعمال شود.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تحت تأثیر تصمیمات آمریکا قرار دارد و تحت تاثیر تصمیمات این کشور رفتار می‌کند لذا لازم است عضویت‌مان در این سازمان را تعلیق کنیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: من این پیشنهاد را در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح می‌کنم تا در این باره تصمیم‌گیری شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید