ترامپ، مایک پنس را به باد انتقاد گرفت

کدخبر: ۵۰۲۶۳۴
دونالد ترامپ بار دیگر مایک پنس را به دلیل عدم همراهی با ادعای تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ هدف حمله قرار داد و پنس را فردی فاقد شجاعت نامید.
ترامپ، مایک پنس را به باد انتقاد گرفت

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از مهر، رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر معاون اول خود را به دلیل عدم حمایت از یورش حامیان تندرو وی به کنگره این کشورپس از انتخابات ۲۰۲۰، به باد انتقاد گرفت.

رویترز گزارش داد، «دونالد ترامپ» یک روز پس از آخرین جلسه استماع کنگره آمریکا در رابطه با پرونده حمله ۶ ژانویه ۲۰۲۱ به کنگره این کشور از سوی حامیان وی، «مایک پنس» را فردی فاقد شجاعت نامید.

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: این را با ناراحتی می گویم زیرا او را دوست دارم، اما مایک شهامت عمل لازم را نداشت.

ترامپ پیشتر در سخنان خود با عصبانیت انتخابات قبلی آمریکا را به عنوان یک انتخابات دزدیده شده یاد کرد و جلسات کمیته تحقیق را به عنوان یک «فریب» نامید که یادآور تحقیقات در مورد روابط کمپین انتخاباتی او با روسیه است.

رئیس جمهور سابق آمریکا در حالی بعد از گذشت بیش از یک سال و نیم ادعای تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ را مطرح می‌کند، که این ادعا نه تنها از سوی دادگاه‌ها و مقامات انتخاباتی مختلف در آمریکا مردود تشخیص داده شد بلکه از همراهی نزدیکان خود ترامپ از جمله دختر و اعضای دولت وی نیز برخوردار نبوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید