خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها؛ وحید امیری به زمین چمن بازگشت

کدخبر: ۵۱۰۸۹۴
فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال گفت: خوشبختانه امروز اولین جلسه نرم‌دوی وحید امیری در زمین چمن انجام شد.
خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها؛ وحید امیری به زمین چمن بازگشت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه وحید امیری کاپیتان تیم ملی و مهره کلیدی پرسپولیس بعد از طی دوران نقاهت پس از عمل جراحی امروز تمرینات خود در زمین چمن را آغاز کرد.

 امیری که در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2022 از ناحیه کمر مصدوم شده بود، پس از آنکه با لباس پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن با برانکارد از زمین خارج شد تن به عمل جراحی از ناحیه دیسک داد.

در حالیکه برخی خبرگزاری‌ها هفته پیش نوشته بودند این بازیکن خلاق که مورد اعتماد دراگان اسکوچیچ در تیم ملی و یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس است، به جام جهانی نمی‌رسد، او تمرینات خود را در مرکز ملی فوتبال از سر گرفته است.

دکتر علیرضا شهاب فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال که تمرینات اختصاصی این بازیکن را زیر نظر دارد گفت: همه ما وحید امیری را با سخت‌کوشی و پایبندی به رفتارهای حرفه‌ای می‌شناسیم، خوشبختانه امروز اولین جلسه نرم‌دوی امیری در زمین چمن انجام شد.

 

وی افزود: بازگشت ورزشکاران به زمین بازی بعد از انجام جراحی، موضوع بسیار تخصصی و مهمی است، برای همین باید با یک شیب ملایم و برنامه‌ریزی دقیق انجام شود، امیری در حال گذراندن این پروسه است و همه تلاش ما رساندن او به سطح ایده‌آلی است که  از او انتظار می‌رود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید