اخبار هواشناسی امروز 19 مرداد / وزش باد شدید

کدخبر: ۵۱۴۰۲۱
طی امروز و فردا(۱۹ و ۲۰ مردادماه) در نواحی شمالی به‌ویژه ارتفاعات استان در ساعات بعد از ظهر و شب افزایش ابر گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی مورد انتظار است.
اخبار هواشناسی امروز 19 مرداد / وزش باد شدید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،  بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا(۱۹ و ۲۰ مردادماه) در نواحی شمالی به‌ویژه ارتفاعات استان در ساعات بعد از ظهر و شب افزایش ابر گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی مورد انتظار است. تا یکشنبه(۲۳ مردادماه) در ساعات عصر و شب در نیمه‌جنوبی و نواحی غربی استان گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید با احتمال گرد و خاک موقتی پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۹ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۲۰ مردادماه) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد و دربعد از ظهر نیمه‌ابری با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۲۱ مردادماه) صاف از بعد از ظهر قسمتی ابری و وزش باد و گاهی نیمه‌ابری با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید