رونمایی از مقصد جدید ادینسون کاوانی

کدخبر: ۵۱۵۸۲۴
والنسیا در تلاش است تا هر چه زودتر بازیکنان مازاد خود را بفروشد تا جا برای کاوانی باز شود و بتوانند اسم او را در لیست خود ثبت کنند.
رونمایی از مقصد جدید ادینسون کاوانی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فوتبالی، والنسیا با هدایت گتوزو در نظر دارد که هر چه زودتر فروش مارکوس آندره و ماکسی گومز را قطعی کند و بعد از آن به سراغ نهایی کردن جذب کاوانی می روند. والنسیا در هفته های اخیر با مهاجم سابق منچستریونایتد در تماس بوده و به نظر می رسد که کاوانی همچنان در سطح اول فوتبال اروپا حضور خواهد داشت.

کاوانی در این تابستان پیشنهاد بوکا جونیورز را رد کرد چرا که منتظر ویارئال بود. در حقیقت اونای امری با این مهاجم صحبت کرده بود و به او وعده داده بود که این بازیکن را به خدمت می گیرد اما با گذشت زمان خبری از این تیم نشد و حالا به نظر می رسد که والنسیا به مقصد آینده ستاره اروگوئه ای تبدیل شده است.

والنسیا در تلاش است تا هر چه زودتر بازیکنان مازاد خود را بفروشد تا جا برای کاوانی باز شود و بتوانند اسم او را در لیست خود ثبت کنند. ماکسی و مارکوس از فنرباغه و رایو پیشنهاد دارند و مدیران والنسیا در تلاش هستند تا هر چه زودتر انتقال را نهایی کنند.

البته کاوانی از انتظار خسته شده و توقع دارد که هر چه زودتر تکلیفش مشخص شود. این بازیکن می خواهد در تیمی باشد که بتواند بیشتر بازی کند تا با آمادگی به جام جهانی برسد. او از تیم پنیارول هم در لیگ اروگوئه پیشنهاد داشته اما ترجیح می دهد که در سطح اول فوتبال اروپا بازی کند و به نظر می رسد که در آینده ای نزدیک به تیم گتوزو ملحق می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید