نیمار: مسی امسال به روزهای اوج فوتبالش برمی‌گردد

کدخبر: ۵۲۰۲۹۰
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه در هفت بازی‌ای که پاری سن ژرمن در شروع فصل جاری انجام داده لیونل مسی برای این تیم چهار گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده است. درحالی‌که به نظر می‌رسد فصل جدید برای شماره 30 پی‌اس‌جی خوب آغاز شده هم‌تیمی او نیمار می‌گوید ستاره بزرگ آرژانتینی امسال با پیراهن پی‌اس‌جی به روزهای اوج فوتبالی‌اش برخواهد گشت. نیمار در صحبت‌های خود اشاره کرد که بعد از سال‌ها زندگی در شهر بارسلون، انتقال به کشور و شهری دیگر برای لئو و خانواده او دشوار بوده و باید درک کرد که در چنین شرایطی مدتی طول می‌کشد تا یک فوتبالیست بتواند به وضعیت نرمال برگردد.
نیمار: مسی امسال به روزهای اوج فوتبالش برمی‌گردد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه در هفت بازی‌ای که پاری سن ژرمن در شروع فصل جاری انجام داده لیونل مسی برای این تیم چهار گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده است. درحالی‌که به نظر می‌رسد فصل جدید برای شماره 30 پی‌اس‌جی خوب آغاز شده هم‌تیمی او نیمار می‌گوید ستاره بزرگ آرژانتینی امسال با پیراهن پی‌اس‌جی به روزهای اوج فوتبالی‌اش برخواهد گشت.

نیمار در صحبت‌های خود اشاره کرد که بعد از سال‌ها زندگی در شهر بارسلون، انتقال به کشور و شهری دیگر برای لئو و خانواده او دشوار بوده و باید درک کرد که در چنین شرایطی مدتی طول می‌کشد تا یک فوتبالیست بتواند به وضعیت نرمال برگردد.

ستاره برزیلی پاری‌سن ژرمن در این‌باره گفت:" من لئو را مدت‌هاست می‌شناسم. من در تمرین‌ها سعی می‌کردم با لئو بیشتر حرف بزنم چون می‌دانستم او برای جا افتادن در این تیم به زمان نیاز دارد و اگر کسی باشد که کمکش کند سریع‌تر جا بیفتد؛ زودتر می‌تواند جادویش را در زمین آغاز کند.

 

تغییری که مسی پشت سر گذاشت واقعا دشوار بود. او سال‌ها در بارسلون بود و بعد ناگهان خودش و خانواده‌اش به کشور دیگر و به شهری دیگر آمدند. این واقعا سخت است. ولی به نظرم مسی حالا شرایط خیلی بهتری دارد و خودش را در خانه احساس می‌کند. دلم می‌خواهد مسی از شرایطش و از فوتبالش لذت ببرد چون اگر اینطور بشود هر دوی ما لذت خواهیم برد".

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید