واکنش قاضی شهریاری به آزار جنسی پسر اوتیسمی

کدخبر: ۵۲۱۲۸۳
​اقتصادنیوز: سرپرست دادسرای امور جرائم‌جنایی تهران تجاوز به پسر اوتیسمی را رد کرد و گفت که پزشکی قانونی آن را تایید نکرده است.
واکنش قاضی شهریاری به آزار جنسی پسر اوتیسمی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، قاضی محمد شهریاری؛ سرپرست دادسرای ناحیه (۲۷) امور جرائم‌جنایی در خصوص آدم‌ربایی و آزار جنسی یک پسر اوتیسمی در تهران اظهار کرد: رسیدگی قضایی در رابطه با این پرونده، در دستور کار بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی قرار گرفته است.

حکم سارق بزرگراه نیایش صادر شد

وی افزود: پدر این پسر اوتیسمی در تحقیقات ابتدایی ادعا کرده است، روز حادثه همراه با پسرش سوار بر یک موتورسیکلت شدند که او پس از رسیدن به "سه‌راه آذری" از موتورسیکلت پیاده شده اما راننده وسیله‌نقلیه مذکور، درحالی که پسرش روی موتورسیکلت بوده شروع به حرکت و اقدام به آدم‌ربایی کرده است.

راننده هتاک به مادر کودک مبتلا به اوتیسم بازداشت شد

سرپرست دادسرای امور جرائم‌جنایی تهران با بیان اینکه، بر اساس ادعای پدر پسر اوتیسمی، پسرش یک روز پس از این حادثه در بیمارستان فیروزگر پیدا شده است، تصریح کرد: پزشکی قانونی در بررسی‌های اولیه موضوع آزار جنسی و تجاوز به این پسر اوتیسمی را تائید نکرده است.

قاضی شهریاری با بیان اینکه پسر اوتیسمی از نظر جسمی سالم است، خاطرنشان کرد: تحقیقات در رابطه با این پرونده و صحت و سقم ادعای پدر این پسر اوتیسمی در شعبه پنجم دادسرای جنایی ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید