واکنش متفاوت نماینده کرج به فوت مهسا امینی/ پلیس به جرم انجام وظیفه مورد هجمه قرار گرفت

کدخبر: ۵۲۲۲۲۹
علیرضا عباسی نوشت، اگر در سال‌های گذشته ارگان‌هایی مانند وزارتخانه‌های فرهنگ‌وارشاداسلامی، آموزش‌وپرورش، علوم، کشور، ورزش‌وجوانان و سازمان‌هایی مانند صداوسیما و تبلیغات و... به وظایف خود در رابطه با عفاف‌وحجاب به درستی عمل می‌کردند و دچار ترک‌فعل‌های فاحش نمی‌شدند و همچنین مدعیان کنونی نیز با ‌این ترک‌فعل‌ها همراهی و یا به نشانه رضایت، سکوت نمی‌کردند، نیازی به ورود پلیس نبود!
واکنش متفاوت نماینده کرج به فوت مهسا امینی/ پلیس به جرم انجام وظیفه مورد هجمه قرار گرفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، علیرضا عباسی نوشت: در حالیکه پلیس به جرم انجام وظیفه و یا نادر موارد اشتباه عملکردی از سوی دشمن به صورت هدفمند و برخی دوستان از روی ناآگاهی، ناجوانمردانه مورد هجمه قرار می‌گیرد، سوالاتی ایجاد می‌شود که ‌آیا فعالان سیاسی، فرهنگی‌اجتماعی و رسانه‌ای، نهادهای مرتبط را به دلیل عدم انجام وظیفه و ترک‌فعل‌های صورت گرفته مورد انتقاد و مطالبه قرار داده‌اند؟

علیرضا عباسی، نماینده مجلس نوشت، اگر در سال‌های گذشته ارگان‌هایی مانند وزارتخانه‌های فرهنگ‌وارشاداسلامی، آموزش‌وپرورش، علوم، کشور، ورزش‌وجوانان و سازمان‌هایی مانند صداوسیما و تبلیغات و... به وظایف خود در رابطه با عفاف‌وحجاب به درستی عمل می‌کردند و دچار ترک‌فعل‌های فاحش نمی‌شدند و همچنین مدعیان کنونی نیز با ‌این ترک‌فعل‌ها همراهی و یا به نشانه رضایت، سکوت نمی‌کردند، نیازی به ورود پلیس نبود!

در حالیکه پلیس به جرم انجام وظیفه و یا نادر موارد اشتباه عملکردی از سوی دشمن به صورت هدفمند و برخی دوستان از روی ناآگاهی، ناجوانمردانه مورد هجمه قرار می‌گیرد، سوالاتی ایجاد می‌شود که ‌آیا فعالان سیاسی، فرهنگی‌اجتماعی و رسانه‌ای، نهادهای مرتبط را به دلیل عدم انجام وظیفه و ترک‌فعل‌های صورت گرفته مورد انتقاد و مطالبه قرار داده‌اند؟

و آیامی‌دانند مطالبه توام ایجابی و سلبی در زمینه عفاف‌وحجاب می تواند به سلامت اخلاقی جامعه کمک و از موج سواری معاندین جلوگیری نمایند!

‌به عنوان‌ نماینده‌مردم از دستگاه‌های متولی، عمل به وظایف قانونی را مطالبه نموده و میخواهیم در صورت داشتن فعالیت‌های‌مثبت در زمینه عفاف‌وحجاب اقدامات تبیینی و آموزشی خود را بصورت شفاف به مردم گزارش دهند.

موضوع رعایت حجاب باید بصورت ریشه ای و فرهنگ مبنا حل و فصل گردد .

666666666666666666.jpg

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید